Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در صورت نیاز می توانیم ظرفیت بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی را متناسب با درخواست دانشگاه علوم پزشکی افزایش داده و به هزار و ۱۰۰ نفر برسانیم. - اخبار استانها -

سرهنگ علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان ، با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان در همدان در حال اجرا است اظهار داشت: برای پوشش بیشتر واکسیناسیون آمادگی داریم از ظرفیت تمامی کانون‌ها، سالن‌های ورزشی و پایگاه‌های بسیج در همدان استفاده کرده و آنها را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با با این توضیح که با آغاز مرحله دو از تزریق دز دوم واکسن کرونا مراجعات به مراکز واکسیناسیون افزایش یافته است گفت: در صورت نیاز می توانیم ظرفیت بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی را متناسب با درخواست دانشگاه علوم پزشکی افزایش داده و به هزار و 100 نفر برسانیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 42 پایگاه شهری و روستایی در سطح شهرستان همدان در حال خدمت رسانی به مردم هستند عنوان کرد: برای تسریع در امر واکسیناسیون پایگاه سیاری در پیاده راه امام خمینی(ره) توسط بسیج راه اندازی شده تا افرادی که قادر به انجام ثبت نام برای واکسیناسیون نیستند برای ثبت نام و مشخص کردن زمان و مکان انجام واکسیناسیون خود به آن مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه 52 تیم متشکل از بسیجیان شهرستان همدان در ایستگاه‌ها و مقرهای سلامت و واکسیناسیون مستقر هستند تا کار درمان را یاری دهند اظهار داشت: در حال حاضر سه ایستگاه ثابت واکسیناسیون و یک ایستگاه خودرویی در سطح شهرستان فعال شده که 50 درصد از نیروهای آن را بسیجیان و 50 درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می‌دهند.

بقایی افزود: کلینیک شیخ الرئیس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم واقع در پشت شهربازی رنگین کمان مقرهای تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

وی از ابتکار گروه های جهادی در امر واکسیناسیون خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه برخی افراد توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند گروه‌های جهادی با خودرو به درب منازل مراجعه کرده و این افراد را به مراکز واکسیناسیون انتقال می دهند و پس از تزریق واکسن نیز آنها را به منازل خود باز می گردانند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش واکسیناسیون روستایی نیز به دلیل اینکه بخشی از جامعه روستایی قادر به ثبت نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج روستایی به این عرصه ورود کرده و آنها را در امر ثبت‌نام و دریافت زمان برای تزریق واکسن یاری می‌کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: از عموم مردم تقاضا داریم اگر در جمع بستگان و دوستان خود کسی را می شناسند که به دلیل مشکل سواد قادر به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون نیستند یا خودشان اقدام به این کار کرده و آنها را یاری دهند و یا اینکه آنها را به پایگاه‌های بسیج معرفی کنند تا امر ثبت نام در سامانه واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطرح کرد: همه ما باید تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا  باشیم تا بتوانیم از شرایطی که کشور در حال حاضر در آن قرار گرفته است عبور کنیم.

اجرای طرح شهید سلیمانی در‌ کرمانشاه / واکسیناسیون در شیفت عصر با حضور بسیجیان فعال شد + فیلم طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی به صورت محله محور اجرا می‌شود فرمانده سپاه گلستان: حضور پررنگ بسیجیان در میدان مقابله با کرونا/تسریع در واکسیناسیون هدف طرح شهید سلیمانی است

بقایی تصریح کرد: در حال حاضر آمار بیماران بستری افزایش یافته و همین مسئله توان و طاقت زیادی از کادر درمان گرفته است پس لازم است همه با هم برای بهبود وضعیت کمک کنیم.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی حال حاضر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است