Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زالی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اسلامشهر، افزود: یکی از مولفه‌های واکسیناسیون، تجمیع مرکز تزریق است که این امر به خوبی محقق شد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران بیان داشت: در گام پنجم شاهد سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون و راه اندازی و تجمیع این مراکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی ادامه داد: تجلی کار بین بخشی در شهرستان اسلامشهر خوب هست به جز بخش های نظارتی و لجستیک، پشتیبانی فنی بقیه بخش ها را بسیج و مردم انجام می هند.  

زالی گفت: با راه اندازی این مرکز به همت ناحیه مقاومتی بسیج اسلامشهر، می توانیم با جلب مشارکت مردم برای دیگر شهرهای استان تهران الگوسازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی درون شهرهای استان تهران اهمیت دارد و واکسیناسیون عمومی می تواند رونق در چرخه اقتصاد و کسب کار ایجاد کند.

زالی ادامه داد: امروزه سپاه تهران در طرح شهید سلیمانی نقش مهمی به ویژه در کمک به جامعه پزشکی دارد و توفیقات و دستاورد قابل توجه اجرای این طرح موجب کاهش آمار فوتی ها در این استان شده است.

پربیننده ترین ۷ ضرر سرکه سیب که نمی‌دانید! سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۵۵ به قبل باز شد لغو محدودیت سنی واکسن کرونا استان‌ های صدرنشین در واکسیناسیون کرونا کدام واکسن‌ها برای دُز سوم مناسب هستند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد