Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:46:28 GMT

وزارت صمت بازار مصالح ساختمانی را ساماندهی کند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۹۶۶۴

وزارت صمت بازار مصالح ساختمانی را ساماندهی کند

نماینده مردم گرگان در مجلس از وزرای صمت و نیرو خواست تا نسبت به رفع مشکلات حوزه تحت مدیریت خود اعم از قطعی آب و برق و افزایش قیمت سرسام آور مصالح ساختمانی اقدام کنند.

به گزارش برنا، «غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان و آق قلا در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به امید و اعتمادی که در میان مردم ایجاد شده، برای حفظ این سرمایه اجتماعی تذکر و پیشنهاداتی می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد اول من با توجه به قطعی آب و برق به وزیر نیرو است که ایشان برنامه کوتاه مدت خود را عملی کرده و سپس برنامه بلندمدت خود را اعلام کند تا نشاط و شادابی در میان مردم تقویت شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم خطاب به وزیر صمت نیز ادامه داد: انتظار می رود برای کنترل قیمت ها و پیشگیری از نابسامانی به ویژه در حوزه سیمان، فولاد و لبنیات ترتیبی اتخاذ شود که مردم بیش از این ابراز نارضایتی و ناراحتی نکنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مدتی است کشاورزان استان گلستان با مشکلات متعددی مواجه شده و خسارات فراوانی دیده اند، لذا انتظار می رود برای رسیدگی به مشکلات آنها آستین همت را بالا بزنید. همچنین تقاضای بنده این است که طرح رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار گرفته تا پاسخ روشنی به جامعه فرهنگیان بدهیم. همچنین لازم است سهمیه واکسن در سراسر کشور به ویژه در استان گلستان افزایش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی سرمایه برق مجلس فولاد لبنیات مشکلات جامعه استان گلستان غلامرضا منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی