Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:33:24 GMT

مجید صدری و حسین خبیری نامزدهای پست سرپرستی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۹۸۴۱

با استعفای جعفر سمیعی، حالا وزارت به دنبال تعیین سرپرست برای باشگاه پرسپولیس است

طی چند روز آینده حکم سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش امضا خواهد شد.

به گزارش طرفداری، پس از استعفای جعفر سمیعی از پست مدیرعاملی پرسپولیس و موافقت وزیر ورزش با این استعفا قرار است وزارت ورزش گزینه های مدیرعاملی باشگاه را بررسی کرده و در زمان مورد نظرش حکم مدیرعاملی را برای فرد جدید ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آن زمان قرار است یک نفر سرپرستی باشگاه را به عهده بگیرد و تا به این جای کار مجید صدری و حسین خبیری از شانس بیشتری برای گرفتن این پست برخوردار هستند.

گفتنی است خبیری تا به این لحظه حکم باشگاه هوادار را برای پست مدیرعاملی نپذیرفته و منتظر است وضعیت او در پرسپولیس مشخص شود.

شنیده می شود تکلیف سرپرستی باشگاه پرسپولیس طی امشب یا فردا مشخص خواهد شد و از خبیری و صدری به عنوان اعضای قطعی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نام برده می شود. حالا باید دید درنهایت کدام یک از این دو سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد / جعفر سمیعی: حلالم کنید، خداحافظ بیانیه فیفا در مورد بازی نیمه تمام برزیل و آرژانتین رشید مظاهری: من از هواداران بیشتر ناراحتم که استقلال را از دست دادم آنالیز الهلال ژاردیم؛ حریف استقلال را بهتر بشناسیم / تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات