Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«خوان لاپورتا» در مصاحبه‌ای اظهار داشت: از ریاست باشگاه بارسلونا پشیمان نیستم. ما باید این باشگاه را از این وضعیت نجات دهیم. بارسا در ICU است اما حال آن رو به بهبود است. شواهد این موضوع را نشان می‌دهد.

به گزارش مارکا،‌ وی در خصوص اتفاقات پیرامون «لیونل مسی» گفت: این اتفاق قلا توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تحت فشار قرار گرفتیم. هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. توافقاتی با لالیگا صورت گرفته بود اما آنها بعدا گفتند نه. ما هم ندیدیم که وضعیت بهتر شود و به آن خاتمه دادیم.

رییس باشگاه بارسلونا ادامه داد: من بعد از این ماجرا با مسی صحبت نکردم. اولین بازی او با پاری سن‌ژرمن دیدم و برای حس عجیبی بود. ما همیشه سپاسگزار او خواهیم بود. او همیشه از بارسا خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با خروج «آنتوان گریزمان» امکان مانده مسی فراهم می‌شد یا نه، تصریح کرد: بدون گریزمان و با کاهش دستمزد کاپیتان‌ها نیز مسی نمی‌توانست بماند. اما مهم است که صورتحساب دستمزدها را کاهش دهیم زیرا سال آینده ما می‌توانیم بلندپروازانه‌تر باشیم.

لاپورتا درباره نیمار بیان کرد: ما سعی کردیم نیمار را به خدمت بگیریم.

او با ما تماس گرفت و می‌خواست به بارسا بیاید. ما بازی جوانمردانه را به شکل دیگری تفسیر کردیم و اگر می‌دانستیم این موضوع خلاف قانون است، این پیشنهاد را نمی‌دادیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ