Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های اولیه با فدراسیون آمادگی خود را برای این میزبانی اعلام کرده‌ایم که بی‌شک حضور ملی پوشان در اردبیل می‌تواند به ارتقای سطح دانش فنی کمانداران استان کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: این میزبانی با هماهنگی ستاد کرونای استان و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همچنین با اشاره به اینکه تمرینات مستمر کمانداران در فضای باز انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال برای اولین بار در تاریخ رشته تیراندازی با کمان استان کمانداران در قالب دو تیم بانوان و آقایان در لیگ تیراندازی با کمان کشور شرکت خواهند کرد.

کمالی افزود: متأسفانه تعدادی از برنامه‌های هیئت استانی و شهرستانی بخاطر بیماری کرونا انجام نشده است و به امید بهبود شرایط حتماً برنامه‌هایی از جمله برگزاری دوره عملی مربیگری درجه ۳، دوره اصلاح پوزیشین برای هر سه کمان ریکرو، کامپوند و سنتی، دوره داوری درجه ۳ و همچنین تداوم آموزش تیروکمان برای علاقمندان این رشته انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: رشته ورزشی تیراندازی با کمان شدیداً هزینه بر است و تأمین تجهیزات ورزشی برای کمانداران و خانواده‌هایشان بسیار سخت است.

کمالی ضمن اشاره به تهیه اقلام مصرفی کمانداران استان خاطرنشان کرد: تا جایی که توانسته ایم برخی از اقلام مصرفی کمانداران را تهیه کرده ایم و به دنبال تکمیل لوازم مورد نیاز هیئت‌های شهرستانی هستیم.

وی اظهار کرد: در زمان تحویل هیئت تیر و کمان این هیئت متأسفانه شرایط خوبی نداشت و کار را برای ما دو چندان سخت می‌کرد که به لطف خدا توانستیم امور مختلف در این هیئت را ساماندهی کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان گفت: تا امروز اکثر شهرستان‌های ما فعال و کمیته‌های سیزده‌گانه هیئت استانی ساماندهی شده است و قبل از پیک پنجم آموزش این رشته در ورزشگاه رضازاده با اقبال عمومی همراه بود.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش کمانداران در سال‌های آتی شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان اردبیل خواهیم بود.

کد خبر 5299111

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی با کمان اردبیل تیم ملی تیراندازی با کمان ایران هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل اردوی آماده سازی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان کرمانشاه واکسیناسیون شیوع کرونا دولت سیزدهم ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان