Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارا کریمی روز سه شنبه در  نشست با منتخبین اعضای ششمین دوره شورای شهر اظهارداشت: صلاحیت یکی از اعضای شورای شهر دهدشت هنوز احراز نشده و مراسم تحلیف بصورت ناقص برگزار شد.

وی بیان کرد: طی ۲ ماه آینده صلاحیت این عضو شورای شهر بررسی و نتیجه لازم اعلام خواهد شد.

کریمی نژاد به دلیل برگزاری مراسم تحلیف بدون اعضای اصلی هفت نفره شورا اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آسیب شناسی در حوزه شهرداری را اولویت اصلی شورای جدید دانست و تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف نقش مهمی در توسعه و برطرف کردن مشکلات دارد.

کریمی نژاد اضافه شدن نیرو به بدنه شهرداری را یکی از مشکلات اصلی شوراهای دوره قبل ذکر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری دهدشت درآمد زایی خاصی ندارد می طلبد شورا با برنامه ریزی نسبت به درآمدزایی پایدار اقدام کند.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دهدشت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دهدشت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ دهدشت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کهگیلویه و بویراحمد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است