Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:17:51 GMT

قیمت سیمان، فولاد و لبنیات کنترل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۱۳۶

قیمت سیمان، فولاد و لبنیات کنترل شود

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی خطاب به وزیر صمت گفت: برای کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از نابسامانی به ویژه در زمینه تولید سیمان فولاد و لبنیات اقدام شود تا بیش از این مردم نارضایتی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد امید و اعتماد در مردم و تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به قطع آب و برق به وزیر نیرو پیشنهاد می‌کنم برنامه کوتاه مدت ۶ را عملی کند و سپس برای تقویت نشاط و شادابی در مردم برنامه بلند مدتش را اعلام کند.

این نماینده تاکید کرد: طرح رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار بگیرد تا پاسخ روشنی به جامعه فرهنگیان بدهیم.

وی ادامه داد: کشاورزان استان گلستان مدتی است مشکلات فراوانی دارند و خسارات زیادی دیده اند. انتظار می رود اقدام موثری برای رسیدگی به آنها انجام شود. به علاوه سهمیه واکسن در سراسر کشور به ویژه استان گلستان افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی تذکر شفاهی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از ورود به بازار خرید سیمان از طریق بورس با هدف کاهش قیمت مصالح و حذف واسطه‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهدیار اسماعیلی اظهار کرد: در ادامه حمایت های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

وی کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده، با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی حمایت می شود.

وی یادآور شد: فولاد خریداری شده به‌زودی به پروژه های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرا تبصره های 1 و 2 ماده 13 قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر روش‌های مصوب در شورای عالی مسکن اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد