Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته آینده جلسه تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌‌ها خبرگزاری دانشجو؛ علی رغم ابلاغ حکم خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و صدور سند قطعی این شرکت به نام وزارت صنعت،معدن و تجارت طی روزهای گذشته، اما تاکنون هماهنگی های لازم برای تقبل مدیریت مجموعه هفت تپه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شوش و کرخه ضمن اشاره به گفتگو با وزرای صمت، اقتصاد و مدیر عامل سازمان ایدرو در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: سازمان ایدرو در خصوص پرداخت هزینه ها و مطالبات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مشکلاتی دارد که باید با تصمیم نهایی متولیان این سازمان و وزرات صمت مدیریت این شرکت تعیین تکلیف شود.

 

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور در سفر اخیرش به استان خوزستان وزیر اقتصاد را مکلف به تعیین تکلیف مدیریت شرکت هفت تپه کرده است.

 

کعب عمیر در پایان خاطر نشان کرد: هفته آینده با دعوت و هماهنگی هایی که صورت داده ایم جلسه ای با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس،وزرای اقتصاد و صمت،رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیر عامل سازمان ایدور در جهت تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس شورای اسلامی برگزار‌ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفت تپه اعتراضات کارگری نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تعیین تکلیف مدیریت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد