Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی روندی افزایشی داشته و به مرحله بحرانی رسیده است.

خبرگزاری میزان – اخیرا «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی درباره خروج از افغانستان، به این موضوع اذعان کرد که به طور متوسط روزانه ۱۸ کهنه سرباز آمریکایی خودکشی می‌کنند.

در همین حال «خط تلفن بحران کهنه سربازان آمریکایی» زیر نظر وزارت امور کهنه سربازان آمریکایی و به عنوان بخشی اساسی در جلوگیری از خودکشی در آمریکا، اخیرا از افزایش تماس‌ها درباره خودکشی کهنه سربازان خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج یک تحقیق که در «مجله روانپزشکی بالینی» منتشر شده، نشان می‌دهد که رفتار‌های مربوط به خودکشی در آمریکا امری بسیار رایج به ویژه در میان کهنه سربازان است.

با این حال محققانی که این مطالعه را انجام داده‎اند، بر این موضوع تاکید می‌کنند که تقریبا دو سوم از کهنه سربازانی که انگیزه خودکشی داشته‎اند مورد بی توجهی قرار گرفته و تحت درمان سلامت روانی قرار نگرفته‎اند.

«برندون نیچر»، عضو گروه روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا و تعدادی از همکاران وی در این باره می‌گویند که مجموعه قابل توجهی از ادبیات شیوع و ارتباطات مربوط با رفتار‌های خودکشی (مانند افکار، برنامه‌ها و تلاش‌ها برای خودکشی) را در میان کهنه سربازان مشخص کرده‎اند.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که اطلاعات درباره افزایش و ارتباط رفتار‌های مربوط به خودکشی در آمریکا کم است؛ نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که از عوامل اصلی خودکشی و تمایل به خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی، افسردگی اساسی، سن، تجربیات نامطلوب در دوران کودکی است.

مطالعه اخیر پروژه هزینه‌های جنگ دانشگاه «براون»، نشان می‎دهد تعداد کهنه سربازان و نظامیان در حال خدمت آمریکا که از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ خودکشی کرده‎اند بیش از ۴ برابر تعداد کشته شدگان آمریکا در جنگ‌های پس از ۱۱ سپتامبر است.

بیشتر بخوانید: آمریکا در مسیر ثبت خشونت بار‌ترین سال به دلیل تیراندازی‎های جمعی خودکشی نظامیان آمریکایی ۴ برابر تلفات جنگی

این مطالعه تخمین می‌زند که ۷ هزار و ۵۷ نظامی آمریکایی در عملیات‌ جنگی آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر کشته شدند.

این در حالی است که ۳۰ هزار و ۱۷۷ عضو فعال و کهنه سرباز ارتش آمریکا به دلیل خودکشی جان خود را از دست دادند.

این گزارش ۳۵ صفحه‌ای نشان می‌دهد که چگونه صدمات مغزی، جراحات ناشی از جنگ، بی تفاوتی مردم به جنگ و جنگ‌های طولانی مدت پس از ۱۱ سپتامبر بر روی یکدیگر انباشته شده و میزان خودکشی را در میان نظامیان و کهنه سربازان افزایش دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن کهنه سربازان آمریکایی میان کهنه سربازان نشان می دهد ۱۱ سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا