Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرتیپ سید قاسم قریشی درباره نحوه فعالیت بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، گفت: مرحله بیماریابی و غربالگری مبتلایان به ویروس کرونا را سال گذشته و در مرحله اول طرح شهید سلیمانی به‌ شکل شفاهی و تلفنی دنبال کردیم که براساس آن، حدود ۸۰ میلیون نفر از مردم کشورمان مورد سوال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز علاوه بر روش شفاهی که چون گذشته دنبال می‌شود، روش دیگری هم برای بیماریابی انجام می‌شود و آن استفاده از تست‌های تشخیص بیماری است. بر این اساس چنانچه تست پزشکی یک شخص در مورد ابتلا به کرونا مثبت شود، تحت مراقبت و قرنطینه در منزل و یا مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

قریشی ادامه داد: مهمترین هدف از انجام طرح شهید سلیمانی این است که افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تحت درمان قرار گیرند و هم موجب انتقال ویروس به دیگر اعضای جامعه نشوند.

وی عنوان کرد: برای تشخیص بیماری افراد از کیت‌های تشخیص سریع استفاده می‌شود؛ البته با این توضیح که برخی مواقع در استفاده از این کیت‌ها دچار کمبود می‌شویم؛ از همین رو به هر میزان که وزارت بهداشت اینگونه کیت‌های تشخیصی را برای استفاده در طرح شهید سلیمانی در اختیار بسیج قرار دهد به همان میزان می‌توانیم این طرح را به پیش ببریم.

برچسب‌ها تست کرونا دفاعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تست کرونا دفاعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تست کرونا دفاعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر