Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@05:30:40 GMT

قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۳۸۵

قطع برق در بخش خانگی به صفر رسید

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: پس از چند هفته قطع برق در کشور، میزان خاموشی‌ها در بخش خانگی در هفته جاری، تقریبا به صفر رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود صادقی مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر افزود: خوشبختانه با عنایت به برنامه‌های تنظیم شده در همه ارکان صنعت برق در حوزه تولید، انتقال، توزیع، دیسپاچینگ ملی و… در این ایام با وجود همکاری‌های مشترکان مدیریت بار انجام شده و شاهد عدم قطعی برق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اگر روند کاهش دما با همین روند انجام شود تا پایان هفته خاموشی صورت نخواهد گرفت، ولی نیاز است این همکاری‌ها توسط بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی صورت گیرد تا پایان این ماه و عبور از فصل گرما شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: پس از چند هفته خاموشی‌های گسترده در کشور، میزان قطعی برق خانگی در این هفته تقریباً به صفر رسیده است و پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

صادقی در پایان تصریح کرد: قطعی برق، این هفته به صفر رسیده است به طوری که در بخش خانگی مجبور به اعمال خاموشی نشده‌ایم، خوشبختانه با توجه به تغییرات انجام شده در مصرف و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، صنایع ما در ساعات پیک مصرف در حال تأمین برق صنایع خود هستند و ضرورت دارد در بخش صنعت برق الگوی مصرف رعایت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قطع برق خاموشی توزیع برق بخش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان