Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی امروز ( سه شنبه 16 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: حادثه دلخراش و تاسف بار سقوط مینی بوس به دره محور روستای بالنگان باعث جان باختن مظلومانه ۱۶ نفر و مصدومیت تعداد دیگری از همشهریان شد که این حادثه را به همه ملت ایران به خصوص مردم مریوان و سروآباد تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که در دولت انقلابی به جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی حادثه خیز استان کردستان توجه اساسی کنند. مسئولان گذشته استان‌های محروم از جمله کردستان را فراموش کرده بودند این در حالی است که متولیان امر برای فرافکنی همه تقصیرها را به گردن رانندگان می‌اندازند اما نمی‌توان سایر عوامل از جمله حادثه خیز بودن، غیر استاندارد بودن جاده، ناوگان فرسوده و خارج از رده را نادیده گرفت؟ آیا نباید مجوز تردد این خودروها لغو شود؟ کی قرار است قطار مرگ در جاده ها متوقف شود؟

نماینده مریوان در مجلس تصریح کرد:  از سید محرومان آیت الله رئیسی تقاضا دارم با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان اقدام عامل کند که تمامی کارکنان دولت تاکنون دریافت کرده اند.

قاسمی پور گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز بعد از گذشت بیش از یک سال از خدمت آنها به تعویق افتاده که این خدمات به سایر کارکنان دولت پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مریوان در مجلس فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟