Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:57:25 GMT

پاسخ بنزما به یک سؤال درباره بازگشتش به لیون

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۹۰۵

پاسخ بنزما به یک سؤال درباره بازگشتش به لیون

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بازگشت احتمالی‌ به تیم سابقش اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ کریم بنزما با رد احتمال بازگشت بازگشتش به تیم لیون در آینده‌ای نزدیک بر ادامه حضورش در رئال مادرید تأکید کرد.

بنزما امشب به همراه تیم ملی فرانسه در ورزشگاه جدید تیم لیون به میدان می‌رود تا خروس‌ها را در مصاف خانگی برابر فنلاند در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 همراهی کند و همین موضوع بهانه‌ای شد تا از او درباره تمایلش به بازگشت به لیون سؤال پرسیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما که سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست گفت: لیون؟ من با رئال مادرید قرارداد دارم و از وضعیتم در این تیم هم راضی‌ام. بعد از رئال مادرید؟ نمی‌دانم چون من سال به سال برای حرفه‌ام تصمیم می‌گیرم. اگر احساسم خوب باشد، به فوتبال بازی کردن ادامه می‌دهم اما اگر حس خوبی نداشته باشم آن وقت باید دید که چه کاری باید انجام داد. در حال حاضر اما من دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم.

ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون اخیراً گفته که دوست دارد شاهد بازنشسته شدن بنزما با پیراهن این تیم باشد و مهاجم فرانسوی رئال مادرید را فرزند لیون دانست.

بنزما: امباپه دیر یا زود به رئال مادرید می‌آید/ بازی در شهر لیون خیلی خاص خواهد بود

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیون رئال مادرید کریم بنزما لیون رئال مادرید کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2