Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: همه کسانی که دغدغه حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس را دارند باید وارد میدان شوند و به نسل امروز این مسائل را بازگو کنند، شهدا را باید آن‌طور که بودند معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در ششمین نشست شورای معاونان ستادی با گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، از برگزاری ۴۱ برنامه شاخص فرهنگی مرتبط با ایام پیش‌رو در بنیاد شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری همایش بزرگ «حرم تا حرم» با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا حرم مطهر امام خمینی(ره) از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است که در ایام پیش رو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان و صیانت از دستاوردهای دوران دفاع مقدس افزود: وظیفه ما مسئولان است که ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه جهاد و شهادت را برای جوانانی که دفاع مقدس را ندیده و عاشق ولایت و شهدا هستند تبیین کنیم؛ از لحاظ فطرت جوانان امروز با جوانان گذشته فرقی ندارند و باید با تبیین صحیح و جذاب اهداف دوران دفاع مقدس، و اقدامات فرهنگی و هنری این ارزشها منتقل شود.


مرتضوی بیان کرد: همه کسانی که دغدغه حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس را دارند باید وارد میدان شوند و به نسل امروز این مسائل را بازگو کنند، شهدا را باید آن‌طور که بودند معرفی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان