Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کمک ۵ میلیارد ریالی داوطلبان گلستانی در قالب طرح نذر آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: تیم اعزامی هلال احمر گلستان به فعالیت های معیشتی، بهداشتی و آموزشی خود در مناطق کم برخوردار و متاثر از خشکسالی استان هرمزگان در قالب طرح ملی نذرآب۴ پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح نذر آب از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی در استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور، با هدف تامین آب شرب مناطق محروم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر اجرا شده است. استان گلستان پس از سه سال پیاپی اجرای این طرح در استان سیستان و بلوچستان، امسال برای کاهش تنش های آبی به کمک مردم متاثر از خشکسالی شهرستان میناب در استان هرمزگان شتافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده در مناطق کم برخوردار و متاثر از خشکسالی شهرستان میناب و انتخاب بخش‌سندرک برای اجرای طرح نذر آب۴، یکصد دستگاه تانکر ۵۰۰ لیتری به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اهدایی خیرین داوطلب گلستانی به خانواده های روستایی تحویل داده شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی ناشی از آن و آسیب جدی به کسب و کار مردم، ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال با حضور خیرین داوطلب میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

میقانی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، ۲ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر، کیف مدرسه و اقلام فرهنگی به ارزش ۲ میلیارد ریال اهدایی خیرین گلستانی میان دانش آموزان روستاهای کم برخوردار و دورافتاده بخش سندرک توزیع شد.

وی توضیح داد: کودکان در هر شرایطی نیازمند بازی و گذران دوران کودکی هستند، به همین سبب ۱۰۰ عدد اسباب بازی و بازی فکری به ارزش ۴۰ میلیون ریال، از طرف خیرین داوطلب به کودکان این مناطق هدیه شد.

همچنین بنا ضرورت کمک به مردم در حوزه بهداشتی، ۲۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال میان خانواده ها شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه آموزش در هر شرایطی مورد توجه است اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن هرمزگان بر کمربند چین خوردگی زاگرس و مکران و زلزله خیزی میناب و فرسوده و قدیمی بودن بافت منطقه، آموزش آمادگی در مخاطرات طبیعی زلزله به مردم برخی مناطق روستایی بخش سندرک ارائه شد.

وی در پایان گفت: پس از بررسی میدانی خیرین گلستانی در جریان اجرای طرح نذر آب۴ و در جلسه ای که به همین منظور تشکیل شد؛ خیرین داوطلب تعهد کردند مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای تأمین لوله های انتقال آب در روستاهای دورافتاده پنهکان، لور، کلاریان و شیوه ای مساعدت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان هلال احمر گلستان جمعیت هلال احمر خیرین داوطلب کم برخوردار میلیون ریال طرح نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان