Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعیل جعفری با اعلام بازداشت یک شرور سطح‌دار در جنوب تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: بعد از ظهر سه روز پیش، گزارشی مبنی بر عربده‌کشی، قدرت‌نمایی در محل و چاقوکشی منجر به مصدومیت در حوزه استحفاظی کلانتری 161 ابوذر به پلیس واصل شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 161 ابوذر در محل وقوع جرم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 161 ابوذر افزود: پس از حضور مأموران و بررسی اولیه مشخص شد پیرمردی حدوداً 70 ساله که معتمد محل بود، با مشاهده عربده‌کشی فردی شرور، برای خیرخواهی و نصیحت، نزد وی مراجعه کرده اما این پیرمرد توسط شرور مذکور، با ضربات قمه دچار مصدومیت شدید شده و به بیمارستان انتقال یافت.

وی تصریح کرد: فرد شرور پس از شرارت از محل متواری شده که مشخصات وی اخذ و در کمتر از 20 دقیقه شناسایی و بازداشت شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مصدوم حال عمومی مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: پلیس هیچ مماشاتی با اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی ندارد و با قدرت با آنها برخورد می‌کند./تسنیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قمه شرور عربده کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

فرارو- در مراسم شب گذشته محمود دولت آبادی، ایرج راد، اصغر همت، حبیب رضایی، نوید محمد زاده، محمد رحمانیان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تئاتر حضور داشتند. 

عکسی از علیرضا کوشک جلالی در این مراسم در برخی از رسانه‌ها به عنوان بهروز افخمی ویلچر نشین شد، بیماری او چیست؟ دست به دست شد. اما واقعیت چیز دیگری بود.

 

دیگر خبرها

  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان