Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ داریوش باقرجوان افزود: مردم فریب تبلیغات تورهای زمینی اربعین را نخورند، چرا که تبلیغ همه تورهای زمینی ایام اربعین حسینی قطعاً کلاهبرداری است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آگهی‌ها و تبلیغات کاروان عتبات عالیات در ایام اربعین اظهار داشت: تمام تصمیمات در حوزه سفرها و جابجایی زائران در ایام اربعین تابع ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های ستاد مرکزی اربعین است، هر چند تصمیمات شناور است، اما تا این لحظه قرار نیست هیچ‌گونه تردد زمینی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که مرزهای زمینی مسافری ایران و عراق در این ایام بسته است، ادامه داد: به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه و … به عراق در ایام اربعین نداریم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هر گونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل و نقل هیچ فروشی ندارند و اساساً امکان خروج از مرزها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم فریب تبلیغات و آگهی‌های تورهای زمینی و کاروان به سمت عراق در ایام اربعین را نخورند و فروش تور زمینی و فروش بلیت به مقاصد عراق به طور قطع کلاهبرداری است و از مردم تقاضا داریم نسبت به خرید بلیت اتوبوس یا تور زمینی و کاروان به مقاصد عراق اقدام نکنند. پیش از این تمام ثبت نامی‌ها از طریق سامانه مربوط به سازمان حجم و زیارت انجام می‌شد و این سامانه هم در شرایط حال حاضر به دلیل ممنوعیت سفرهای زمینی غیر فعال است.

باقرجوان با بیان اینکه امسال حتی به سمت مرزهای چهارگانه عراق بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: آن‌چیزی که تا این لحظه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده، این است که اربعین امسال تردد زمینی نخواهیم داشت و حتی به سمت مرزهای عراق هم بلیتی برای فروش نداریم.

٢٢٣٢٢٣

کد خبر 1552602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اربعین پیاده روی اربعین ویروس کرونا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایام اربعین فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

کد خبر 6092862 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳