Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@06:28:57 GMT

گریم جالب الهام کردا در سریال کرگدن

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۱۹۹۱

گریم جالب الهام کردا در سریال کرگدن

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: الهام کردا متولد 18 آذر 1357 در تهران، بازیگر است الهام کردا کارشناسی خود را در رشته نمایش دریافت کرده و بیش از 18 سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است. الهام کردا از تئاتر وارد عرصه حرفه ای بازیگری شده است، وقتی 22 ساله بود با همکلاسی بازیگرش ازدواج و متاهل می باشدالهام کردا می گوید زیاد به کتاب‌ ها رجوع می کنم، در گذشته داستان و رمان زیاد می خواندم اما مدتی است که بیشتر تاریخ می خوانم الهام کردا در صفحه رسمی اینستاگرام خود تصویری از حضورش در فیلم کرگدن را منتشر کرده است

تئاتر های الهام کردا بداهه آهواره به کارگردانی احسان گودرزی مالی سویینی خنکای ختم خاطره[۱] تماشاچی محکوم به اعدام آنفلوانزای خوکی زنی از گذشته خاموشی دریا (به کارگردانی نیما دهقان و بازنویسی رضا گوران) ۱۷ دی کجا بودی؟[۴] پالتوی پشمی قرمز (به کارگردانی افسانه ماهیان)[۳] دو لیتر در دو لیتر صلح (به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ)[۳] هم هوایی سه جلسه تراپی تن‌تن و راز قصر مونداس از زیرزمین تا پشت بام زبان تمشک‌های وحشی نفر دوم (به کارگردانی مهین صدری) کارگردانی الهام کردا پرشین کت؛ ۱۳۹۰[۵][۶] جوایز الهام کردا نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (به دنیا آمدن) نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و یکمین جشن سینمای ایران برای فیلم (به دنیا آمدن ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سینمای ایران الهام کردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال