Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: از چهل واحد فوق، ۹ واحد به مرحله سقف، ۲۱ واحد به مرحله فونداسیون و سایر واحد‌ها در حال پی کنی و برای ۳۹ واحد نیز تشکیل پرونده شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه اولویت‌های اصلی ما در این روستا راه دسترسی، ارتباطات و اتمام واحد‌های مسکونی است، افزود: هم به لحاظ اعتبارت و هم عملیات آغاز به کار، این منطقه به صورت ویژه دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ساخت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده تا سه ماه آینده

او  عنوان کرد: پس از وقوع زلزله به فاصله اندکی چندین تیم به این روستا اعزام شدند که مصوبات ویژه‌ای هم برای حل مشکلات این روستا به تصویب رسید.

شجاعی با بیان اینکه ده کیلومتر از راه دسترسی روستای هاور صعب العبور و کوهستانی است، اظهارکرد:به دلیل وجود چنین شرایطی درصدد اتمام آوار برداری و حمل مصالح تا قبل از شروع فصل سرما هستیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که هدف اصلی اسکان مردم در واحد‌های احداثی تا شروع فصل سرما است، گفت: دستوراتی مبنی بر تسریع واحد‌های مسکونی به بنیاد مسکن استان داده شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال