Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهامداران شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام) در آستانه برگزاری مجمع عادی سالیانه نوبت دوم این شرکت نسبت به تعیین اعضای جدید هیات مدیره و انتخاب مدیران کارآمد مطابق با ماده 102 و 103 قانون اصلاحی قانون تجارت از سوی یکی از سهامداران عمده فراخوانده شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت ارمغان فولاد جم، این مجموعه از سهامداران عمده شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام) در اطلاعیه ای، ضمن دعوت از عموم سهامداران این شرکت برای حضور در مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم، سهامداران "فزرین" را برای انتخاب مدیران مستعد و کارآمد مطابق با ماده 102 و 103 قانون اصلاحی قانون تجارت از طریق ارسال وکالتنامه در دفاتر اسناد رسمی به این سهامدار فرا خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است:

احتراماً عطف به نامه شماره 1400/ص 372 مورخ 25/5/1400 هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام) مبنی بر لغو مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم شرکت متبوعه به استحضار می رساند؛ با عنایت به بند 5 دستور جلسه مذکور با عنوان تعیین اعضای هیات مدیره و حسب ضوابط و مقررات اجرایی در قانون اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مصوب سال 1347 هر سهم دارای حقوق مالکانه بوده و یکی از این حقوق مالکیتی اعمال حق رای در انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت می باشد، با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره از ارکان اصلی مدیریت مهم هر شرکت محسوب می شود و حسب اطلاعات واصله در سوابق قبلی و با مراجعه ساده به سایت کدال سازمان بورس اوراق بهادار می توان عملکرد اداره اعضای هیات مدیره فعلی در نحوه مدیریت شرکت اعم از نحوه تولید،کمیت و کیفیت و فروش را ملاحظه کرد.
با توجه به اهمیت موضوع با تعیین اعضای هیات مدیره و انتخاب مدیران کار آمد و لایق، موجبات حفظ حقوق صاحبان سهام و اداره بهینه در روند بهبود و پیشرفت شرکت در همه زمینه ها و به تبع آن با افشای اطلاعات صحیح در بازار سرمایه سود قابل توجهی را به سهامداران خواهد رساند.
حال در جهت حفظ و استیفای حقوق صاحبان سهام و در اجرای ماده 102 قانون اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و به منظور افزایش موفقیت در انتخاب مدیران کارآمد و ورود در کرسی اعضای هیات مدیره در جهت برون رفت مشکلات پیش گفته با اعطای وکالتنامه رسمی محضری و به تبع آن مستنداً به ماده 103 قانون مذکور مساعدت آن سهامداران محترم را به حضور اکثریت آرا در مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم در تعیین اعضای هیات مدیره متخصص استمداد می نماییم.


امید است با همفکری، هم اندیشی و با تعیین مدیران مستعد گامی بلند در تامین موفقیت شرکت متبوعه برداریم.
در همین راستا مجموعه شرکت ارمغان فولاد جم صادقانه و خالصانه معتقد است با پشتوانه خیل عظیم سهامداران محترم به بهره وری و ارتقاء آمال و اهداف بزرگ در شرکت گامی اساسی بردارد.
لذا از سهامداران محترمی که تاکنون نسبت به اعطای وکالتنامه اقدام ننموده اند، مستدعی است با عنایت به مطالب عنوان شده، نسبت به ارایه وکالتنامه از طریق دفاتر اسناد رسمی مطابق فایل پیوست با ذکر مشخصات دقیق وکالت دهنده و ارسال آن به شرکت ارمغان فولاد جم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام عاجل مبذول و ما را در این راه خطیر یاری فرمایند.
ضمناً هزینه وکالتنامه توسط شرکت ارمغان فولاد جم به حساب سهامداران محترم تادیه خواهد شد.

وکالت جهت شرکت در مجامع عمومی شرکت

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سالیانه نوبت دوم اعضای هیات مدیره زرین معدن آسیا انتخاب مدیران قانون اصلاحی تعیین اعضای قانون تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران