Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور ما در منطقه جغرافیایی بیابانی قرار دارد و اغلب شهرهای ایران در معرض تابش شدید نور خورشید قرار دارند و همین مساله سبب شده تا فراهم آوردن مکان‌هایی برای ایجاد سایه اهمیت پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بزرگمهر، سایبان‌ها انواع گوناگونی دارند و در فضاهای مختلفی برای کاربری‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایبان می‌تواند برای پارکینگ و ایجاد سایه برای خودروها استفاده شود چرا که لازمه هر خودرویی، محلی برای نگهداری از آن می‌باشد. محافظت خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش نه تنها در تابستان بلکه در تمام طول سال اهمیت ویژه دارد. ماشین‌هایی که در پارکینگ‌های مسقف نگهداری می‌شوند عمر مفید بیشتری نسبت به ماشین‌هایی دارند که در فضای آزاد  و در مقابل نور خورشید و عوامل جوی قرار می‌گیرند. از طرفی خودرو در سایبان سر پوشیده و محلی که دارای سایبان باشد، دیرتر کثیف شده و نیاز کمتری به کارواش دارد.
از دیگر کاربردهای سایبان، استفاده برای تراس و حیاط و ایجاد فضایی دلنشین در حیاط خانه است. یکی از لذت‌های فصل تابستان، دورهمی‌های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است؛ اما زمانی که بتوانیم به بهترین شکل از بالکن و یا حیاط خانه استفاده نماییم. 
در ادامه با سایبان پیچ و مهره‌ای آشنا می‌شویم که هم نیاز سایبان پارکینگ خودرو را مرتفع می‌نماید و هم می‌تواند به عنوان سایبان تراس و حیاط مورد استفاده قرار گیرد.

سایبان پیچ و مهره‌ای چیست؟

سازه‌ای که فرایند ساخت آن در محیط کارخانه و تحت نظارت واحد کنترل کیفی انجام می‌شود و تمام قطعات توسط پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند.

سایبان پیچ و مهره‌ای چه مزایایی دارد؟

تولید در کارخانه و ارسال به محل:

سایبان‌های پیچ و مهره‌ای در کارگاه‌های شرکت‌های تولیدی طراحی و ساخته می‌شوند و فقط مراحل نصب سازه و مونتاژ آن، در محل و در کمترین زمان اجرا می‌گردد. تمامی مراحل ساخت زیر نظر مهندسین طراحی و تولید کنترل شده و پس از تایید در واحد کنترل کیفیت، وارد مرحله بسته بندی می‌شود، و توسط پلاستیک‌های حباب‌دار سلفون کشیده شده و همراه با شناسنامه مشخصات محصول آماده ارسال به محل می‌شوند.

قابلیت رنگ آمیزی با رنگ کوره‌ای

اسکلت اصلی سایبان عموما از پروفیل آهن با پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته شده و تمام قطعات به صورت پیچ و مهره‌ای به یکدیگر متصل می‌گردند و بعد از اسمبل شده محصول وارد کوره‌ی رنگ شده و با رنگ پودری الکترو استاتیک پوشش داده می‌شوند. کدر نشدن به مرور زمان و ضد خش بودن و نظافت سهل و آسان از ویژگی‌های بارز این نوع رنگ می‌باشد.

امکان نصب در زمان کوتاه:

به دلیل پیچ و مهره‌ای بودن سازه سایبان، تمام قطعات توسط پیچ رول بولت ۱۵ سانتیمتری به هم متصل می‌شود و نصب در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد مزاحمت و سر و صدا  در محل نصب انجام می‌شود همچنین هیچ گونه ضایعات و نخاله‌ای بر جای نمی‌گذارد.

امکان استفاده از تکنولوژی برش لیزر در طراحی پایه‌های سایبان:

 پایه‌های سایبان‌ خودرو پیش ساخته با تکنولوژی پیشرفته CNC به طرح‌ها و نقش‌های زیبا منقش می‌باشند. و قابلیت ارائه سایبان با طرح‌های سفارشی متناسب با سلیقه مشتریان را دارا می‌باشد. 

انواع سایبان پیچ و مهره‌ای برای پارکینگ خودرو

سایبان پیچ و مهره‌ای به دلایلی همچون راحتی نصب، پوشش تمامی قسمت‌های فلزی با رنگ پودری الکترواستاتیک، دارا بودن قابلیت باز کردن و نصب در محل جدید و ... بسیار مورد استقبال  قرار گرفته است. پوشش این نوع سایبان از نوع UPVC بوده و به همین خاطر سایه اندازی خنک ایجاد می‌نماید.

سایبان پیچ و مهره‌ای برای استفاده در تراس و حیاط :

سایبان تراس کاربری‌های متفاوتی دارد و محدودیتی برای استفاده از آنها ندارید. در خانه‌های قدیمی سایبان تراس به عنوان داربست برای گیاهان بالارونده استفاده می‌شد. اما همان سایبان‌های قدیمی را می‌توان به صورت مدرن و امروزی طراحی کرد و چند منظوره استفاده کرد. که هم محلی برای رشد گیاهان باشد و هم سایبانی برای افراد.

پوشش سایبان پیچ و مهره‌ای تراس و حیاط :

تفاوتی که میان سایبان پارکینگ خودرو و سایبان تراس وجود دارد این است که در سایبان تراس و حیاط میزان عبور نور برایمان مهم است زیرا افراد از سایه زیر سایبان می‌خواهند استفاده کنند بنابراین محیط تحت پوشش سایبان تراس نباید محیطی خفه و تاریک باشد. این در صورتی است که در سایبان پارکینگ ماشین محافظت از خودرو امری مهم‌تر از روشنایی برایمان است چرا که با نورپردازی می‌توان نور گرفته شده توسط upvc را جبران کرد.

بهترین پوشش برای سایبان تراس و حیاط :

ورق پلی کربنات به علت خواص منحصر به فردی چون سبک بودن، ضربه پذیری بالا، انعطاف پذیر بودن، دارای یک لایه مواد ضد اشعه ماورای بنفش، خود اطفایی در هنگام آتش سوزی، قابلیت نصب روی اکثر مصالح ساختمانی، حمل و نصب سریع و آسان و... توانسته جایگاه خوبی در صنعت ساختمان و پوشش نورگیرها داشته باشد. ورق‌های پلی‌کربنات دو جداره که بین جداره‌های آن خالی و دارای شبکه بندی عمودی یا لانه زنبوری است، با ضخامت ۴ تا ۲۰ میلیمتر ارائه می‌شود. قابلیت انعطاف‌پذیری و امکان اجرا به صورت قوس‌دار و گنبدی از مزیت‌های مهم پلی‌کربنات است.
در مجموع تمام خصوصیات ورق پلی‌کربنات توانسته به بهترین گزینه برای انتخاب جهت پوشش سایبان پیچ و مهره ای  از طرف مهندسین و طراحان و ساکنین درآید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارکینگ ماشین پلی کربنات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!