Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:38:37 GMT

دستگیری سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۴۱۷

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق با ۲ همکارش خبر داد که که پس از سرقت موتور خودرو با به امانت گذاشتن مدارک داخل خودرو، یک دستگاه ps ۴ را نیز سرقت کرده بود. خبرگزاری میزان- احمد نجفی بیان کرد: ۲۴ مرداد ماه مرد جوانی به پلیس مراجعه و از سرقت موتورسیکلتش خبر داد و اظهار کرد، چند روز قبل در سایت اینترنتی آگهی برای فروش موتورم منتشر کردم و مرد جوانی به نام هرمز با من تماس گرفت و مدعی شد که خریدار موتورسیکلت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که به محل قرار رفتم هرمز با مرد دیگری به محل قرار آمد و با این بهانه که با موتور گشتی بزنند تا آن را چک کنند، سوار موتور شده و آن را سرقت کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: بدنبال این شکایت، کارآگاهان اداره هفتم با آغاز تحقیقات پلیسی بررسی‌ها نشان می‌داد موتورسیکلت سرقتی را به مبلغ ۶ میلیون تومان به مرد جوانی به نام شاهرخ فروخته شده است. بدین ترتیب شاهرخ بازداشت و در ادامه تحقیقات هرمز و همدستش نیز شناسایی و دستگیر شدند.   بیشتر بخوانید: شناسایی خودرو سرقتی به همراه سارق
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران ادامه داد: زمانی که هرمز بازداشت شد، سوار بر موتورسیکلت هیوسانگ سرقتی بود و مرد جوان در تحقیقات به سرقت خودروی پرایدی به همین شیوه و شگرد نیز اعتراف کرد و گفت: زمانی که آگهی فروش خودروی پراید را در فضای مجازی دیدم با مالک تماس گرفته و با او قرار گذاشتم. به محل قرار مراجعه کردم و خودرو را به عنوان تست کردن سرقت و از محل متواری شدم. پلاک خودروی پرایدی را روی پلاک خودروی مسروقه نصب کردم و کارت خودرو و کارت پایان خدمت شاکی که داخل خودرو بود را نیز به عنوان امانت در یک فروشگاه گذاشته و یک دستگاه PS۴ را اجاره کرده و دیگر برنگرداندیم.
نجفی در پایان گفت: با اعتراف متهمان، اموال سرقتی به مال باختگان برگردانده و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز

سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی البرز اظهار کرد: طی این مدت ۲۶ باند سرقت و ۱۷ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۹۸۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان افزود: در این طرح ۴۱ دستگاه خودرو و مقادیر زیادی لوازم خانگی ، لوازم خودرو و رایانه نیز کشف شد.

هداوند اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: طی سه روز گذشته تاکنون ۳۳۰ فقره انواع سرقت ها کشف شده و برخی متهمان به بیش از ۹۰۰ فقره سرقت در استان البرز و سایر استانها اعتراف کرده اند.

هداوند اظهار کرد: بیشتر سرقت هایی که رخ می دهد نتیجه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است که باید اماکن، منازل و خودرو ها به تجهیزات بازدارنده و ایمنی مجهز شوند.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که امنیت در جامعه است ادامه خواهد داشت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904337

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان