Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:27:26 GMT

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۶۴۰

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان انتخاب شد

به گزارش ایرنا مجمع انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان با حضور ۱۷ عضو برگزار شد و روزدار توانست با ۱۷ رای، برای چهار سال دیگر رییس این هیات شود.
 پیش از این روزدار هدایت این هیات را برعهده داشت.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه‌ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، و نامزد ریاست هیات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن هیات‌های شهرستانی و استفاده از ظرفیت دیگر هیات‌های ورزشی در سلامت ورزشکاران مهمترین برنامه‌های رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان بیان شد.

هاشمیه متقیان، بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو به عنوان نماینده ورزشکاران در این مجمع حضور داشت.

خوزستان با بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی و بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که حدود نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون پزشکی ورزشی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون پزشکی ورزشی خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون پزشکی ورزشی خوزستان اهواز پزشکی ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد