Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:12:46 GMT

فرماندار:روند ابتلا به کرونا در گچساران نزولی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۷۷۹

فرماندار:روند ابتلا به کرونا در گچساران نزولی شد

علیرضا اتابک روز سه شنبه در نشست مقابله با کرونا در گچساران افزود: در چند روز گذشته شاهد روند نزولی در موارد تست‌های کرونا مثبت و بستری  در این شهرستان هستیم و این روند نتیجه رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی است که باید در کنار گسترش واکسیناسیون عمومی، تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: ۵۰ هزار۶۷۲ نفر از جمعیت گچساران از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون آزمایش کرونا داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک ادامه داد: ۱۵ هزارو ۶۳۲ نفر از مجموع نمونه گیری‌های انجام شده از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۴ هزارو ۶۰۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بهبود یافته اند.

فرماندار گچساران افزود: ۲۰۱ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند که شاخص فوتی های ناشی از کرونا در گچساران ۱.۲ درصد است.

اتابک گفت: هم اکنون ۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که ۱۱نفر آنها در بخش مراقبت های ویژه می باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به غیر از مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها، ۸۲۲ نفر هم در قرنطینه خانگی هستند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه متاسفانه افراد مبتلا به کرونا به موقع به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند، گفت: افرادی که دچار علائم بیماری هستند هرچه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطمئن‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است و برای جلوگیری از بحران شیوع بیماری در فصل پاییز، همه اقشار مردم باید در رعایت اصول بهداشتی جدی باشند.

اتابک با بیان اینکه وضعیت کرونایی این شهرستان هم اکنون قرمز است  تصریح کرد: فعالیت مشاغل باید طبق رنگبندی باشد و در این زمینه هیچ استثنایی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان یک نگرانی وجود دار د عدم استقبال برخی افراد از واکسیناسیون است گفت: در زمینه تامین واکسن کرونا  وقفه ای بوجود آمد که با پیگیری های انجام شده مرتفع شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: فرهنگیان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام  و آموزش و پرورش نیز به جد پیگیر این موضوع باشند.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت این شهرستان هم اکنون واکسن کرونا را دریافت کردند گفت: تاکنون هیچ کم کاری در زمینه واکسن کرونا در این شهرستان وجود نداشته است.

اتابک افزود: شرکت های فعال این شهرستان از جمله چم شیر، پترو شیمی و لرزه نگاری با جدیت بیشتری کار واکسیناسیون کارکنان را در دستور کار داشته باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا ویروس کرونا گچساران محدودیت های کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد

یوسف زمانی فرماندار اندیمشک اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد