Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@14:48:14 GMT

شکایت باشگاه استقلال از وکیل رشید مظاهری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۸۲۵

شکایت باشگاه استقلال از وکیل رشید مظاهری

ایران اکونومیست- باشگاه استقلال از وکیل رشید مظاهری به دلیل اظهارات خلاف واقع شکایت می‌کند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو اظهارات خلاف واقع آقای مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری علیه باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که مصداق تشویش اذهان عمومی و صحبت‌های خلاف واقع است، معاونت حقوقی باشگاه استقلال ضمن تشکیل پرونده و ارائه مستندات، از ایشان در مراجع قضایی شکایت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مهر



منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد