Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:26:49 GMT

هشدار رونالدو به PSG؛ فکر نکن با مسی قهرمانی!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۸۸۸

هشدار رونالدو به PSG؛ فکر نکن با مسی قهرمانی!

رونالدو نازاریو ستاره برزیلی سابق فوتبال دنیا معتقد است جذب لیونل مسی هم قهرمانی پی اس جی در چمپیونزلیگ را تضمین نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی سال هاست که فتح لیگ قهرمانان را هدف گرفته است. این تیم تا مدت ها نمی توانست به نیمه نهایی برسد ولی تابستان 2020 طلسم شکست و پی اس جی حتی به فینال نیز راه یافت ولی برابر بایرن مونیخ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل قبل نیز پی اس جی به نیمه نهایی رسید ولی با شکست از سیتی نتوانست در فینال حاضر باشد.

پاریسی ها تابستان امسال با جذب لیونل مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، جیجو دوناروما، مندس و نیز داشتن نیمار و کیلیان امباپه، هدفی جز قهرمانی اروپا ندارند.

 

 

 

 

رونالدو نازاریو در مصاحبه با "دازِن" به پی اس جی هشدار داد که داشتن این همه ستاره، هیچ تضمینی برای قهرمانی شان نیست:« هنوز زود است بخواهیم در مورد نامزدهای قهرمانی چمپیونزلیگ صحبت کنیم. معتقدم وقتی به یک چهارم برسیم، چهره تیم های مدعی مشخص تر خواهد شد.

پی اس جی قطعا یکی از شانس هاست ولی در فوتبال همه چیز در زمین مشخص می شود نه روی کاغذ. برای رسیدن به قهرمانی اروپا فاکتورهای زیادی تعیین کننده هستند برای مثال زمانی من در رئال مادرید کهکشانی بازی می کردم. 5 سال در رئال بودم ولی هرگز نتوانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. حتی حضور من، زیدان، فیگو، بکام، روبرتو کارلوس، و.... نیز برای قهرمانی کافی نبود. پی اس جی الان روی کاغذ با مسی، نیمار و .... بهترین تیم ممکن را دارد ولی قهرمانی اش تضمین شده نیست.»

 

 

 

 

امباپه:« کیلیان از بسیاری جهات مرا به یاد خودم می اندازد. بازی او را بسیار دوست دارم و کیفیتی فوق العاده در زمین ارائه می دهد. تکنیک و سرعتش بالاست و به خوبی هم از این سرعت استفاده می کند. او هنوز خیلی جوان است و بیش از اینها نیز پیشرفت خواهد کرد.»

 

 

زیدان (سرمربی) رونالدو لیونل مسی نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رونالدو لیونل مسی نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید برزیل پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!