Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- استاندار مازندران: به تعویق افتادن پل هزارسنگر آمل در مسیر ترانزیتی هراز به دلیل کمبود اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مجید حسین زادگان عصر امروز در بازدید از طرح نیمه‌ کاره تقاطع غیر هم سطح ملی هزار سنگر آمل در مسیر اصلی ترانزیت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: قرارداد این طرح ابتدا 24 ماهه بود، سپس تمدید و 36 ماهه شد و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح یک ماهه می‌تواند تمام شود اما به دلیل مطالبات پیمانکار این به تعویق افتاد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مکاتباتی جهت تامین اعتبار آن انجام شد تا در دو ردیف بودجه این مطالبات پرداخت شود، گفت: 10 میلیارد تومان از محل متوازن برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و هنوز نیاز اعتباری دارد.

وعده مسئولان برای افتتاح پروژه پل قدس اردبیل پایان مهر ماه /تکاپوهای دقیقه 90 نتیجه خواهد داد؟تقاطع غیرهمسطح شهید حکیم در قم افتتاح شدپل غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی در اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود‌

حسین زادگان با اشاره به طرح جاده جایگزین بالای سد هراز بیان کرد: برای انجام این جاده اعتباری حدود 10 میلیارد تومان تخصیص یافت که تاکنون 4 کیلومتر آن انجام شد.

وی اکنون مشکل پیشروی را فنی عنوان و مطرح کرد: جاده دارای شیب تند است که پلیس راه و راهنمایی و رانندگی نظرشان بر این است تا این بحث فنی برطرف شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه برای تسریع در اجرای این طرح با دو بحث عمرانی آن و مطالعات و کار کارشناسی در 48 ساعت آینده با حضور موثر راهنمایی رانندگی جلسه‌ گذاشته می شود، افزود: این جاده با حضور بیشتر و مستمر ماموران راهور روزهای آخر هفته برای تردد ضرب‌العجلی حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری