Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:05:51 GMT

از ۱۰ تعاونی برتر در همدان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۰۲۹

از ۱۰ تعاونی برتر در همدان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان در این آیین گفت: هفته تعاون امسال ۱۰ طرح تعاونی با ۱۷۷ فرصت شغلی در این استان بهره برداری شد.

او با بیان اینکه کل تعاونی‌های فعال در استان همدان یک هزار و ۲۱۲ مورد است، اظهار داشت: با تشکیل این تعداد تعاونی برای ۱۳ هزار و۶۰۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد تعاونی‌های فعال این استان خدماتی هستند ادامه داد: ۱۶ درصد از تعاونی‌ها توزیعی و ۵۴ درصد تعاونی‌های تولیدی شامل کشاورزی، صنعتی و فرش‌دستباف است.

   پورمجاهد بیان کرد: حدود ۹۰۰ هزار تن از جمعیت استان همدان عضو تعاونی‌ها هستند.

او با بیان اینکه تعاون به معنای حذف واسطه‌ها است افزود: تعاونی‌ها نگاه مردم محور دارند و باید اقتصاد استان به سمت تعاونی‌ها سوق یابد.

جشنواره تعاونی برتر هر سال در هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تعاونی هفته تعاون فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد

این مراسم که که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحدهای نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

تهران-ایسنا- سایپانیوز گزارش کرد،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحدهای نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌