Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:37:07 GMT

تلاش برای حذف عرضه مرغ دو نرخی در البرز

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۰۳۶

تلاش برای حذف عرضه مرغ دو نرخی در البرز

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس سرانه جمعیتی استان و با محاسبه میزان مصرفی خانوار، البرزنشینان روزانه ۲۶۰ تن مرغ نیاز مصرف می‌کنند، اما میزان مرغ عرضه شده در بازار و فروشگاه‌ها نشان می‌دهد، مقدار مرغی که برای مصرف عرضه می‌شود با میزان مصرف استان برابری نمی‌کند. همین مساله باعث می‌شود تا بخشی از نیاز البرز از استان‌ها دیگر تامین شود که در این رابطه کاه شاهد عرضه مرغ با نرخ دیگری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عرضه بیشتر مرغ در بازار

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در حال حاضر برای دسترسی راحت‌تر مردم به مرغ تنظیم بازاری، توزیع بیشتر از طریق بازار روزها انجام می‌شود.

کوروش مرادی گفت: نرخ مرغ از کیلویی ۲۴ هزار و۹۰۰ تومان بیشتر نشده و هر واحدی به قیمت بیشتر عرضه کند، تخلف محسوب می‌شود.

مرادی توضیح داد: امیدواریم با افزایش میزان تامین، به زودی مرغ دونرخی حذف و در همه واحدها با قیمت مصوب عرضه شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طی هفته‌های اخیر تا حدی از التهابات بازار کم و مرغ ارزان شده است، البته هنوز تفاوت بین ۴ تا ۶ هزار تومانی در مناطق مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان صمت به طور روزانه از واحدهای عرضه مرغ بازدید می‌کنند و برخورد قانونی مقتضی را با متخلفان صورت می‌دهند.

مرادی اضافه کرد: در مناطق کم برخوردار تفاوت قیمت مرغ با نرخ مصوب کمتر و در مناطقی که مردم از سطح رفاه بیشتری برخوردارند اختلاف بیشتر است.

کد خبر 625315 برچسب‌ها استان البرز مرغ وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز مرغ وزارت صنعت تجارت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود