Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: همه ارکان دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن ابعاد مختلف عدالت که یکی از ارکان نظام بوده، هستند.

دکتر عباس مسجدی امروز شانزدهم شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه روسای پزشکی قانونی لرستان که در محل سالن اجتماعات دادگستری خرم‌آباد برگزار شد، هدف از خلقت انسان و راه‌اندازی جمهوری اسلامی ایران را اجرای عدالت قضایی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و توزیع منابع و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) برشمرد.

وی با بیان اینکه همه ارکان دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن این اصل از نظام هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سند گام دوم و فرمایشات اخیر گلایه‌مند از کم‌اجرا شدن این هدف بودند اما وظیفه داریم این موضوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

مسجدی با اشاره به فرمایش دیگری از مقام معظم رهبری مبنی براینکه دشمن تمام تلاشش را انجام می‌دهد که مردم را از حاکمیت و نظام مایوس سازد، عنوان کرد: در این فاصله ده روزه که دولت جدید کار خود را آغاز کرده است سه جلسه سه جانبه با حضور سران قوا تشکیل شده و این دشمن را نگران و عصبانی کرده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: هنگامی‌که مسئولین سه قوا اختلاف داشته باشند تبعات آن متوجه مردم می‌شود و امروز دشمن از این وفاق و تعامل سران قوا ناراحت هستند و به دنبال ایجاد موج‌های خبری کذب است چرا که از ارئه خدمات نظام به مردم خوف دارد.

مسجدی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال موج‌گذاری است و این درحالیست که دستاوردهای نظام در این ۴۰ سال قابل کتمان نیست و همه باید تلاش جهادی داشته و فعالیتمان را دو چندان کنیم تا بتوانیم خلاءهایی که وجود دارد را پر کنیم.

خبر در حال تکمیل

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه قضایی دولت جمهوری اسلامی ایران سازمان پزشکی قانونی کشور مقام معظم رهبری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان