Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اسلامشهر، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز تزریق واکسن در سالن ۹دی سپاه شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چهارده مرکز واکسیناسیون طی دو هفته گذشته در استان تهران راه اندازی شده و امروز به همت سپاه ناحیه اسلامشهر چهاردهمین مرکز در این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهرستان اسلامشهر با ظرفیت‌های متعددی که وجود دارد مجموعه سالن ورزشی ۹ دی سپاه آماده و تجهیز شده و در اختیار ستاد کرونا و شبکه بهداشت شهرستان قرار گرفته و علاوه بر آن نیروهای سپاه و بسیج در بخش‌های ثبت اطلاعات، خدمات، انتظامات، آمبولانس و غیره در کنار کارشناسان شبکه بهداشت قرار گرفته و به مردم در جهت مقابله با کرونا خدمات ارائه می دهند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به مشارکت بسیجیان در طرح های مختلف اجتماعی، فرهنگی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان، بیان کرد: در سطح استان تهران تعداد ۲۷۵۰ نفر از بسیجیان در اجرای طرح واکسیناسیون با ستاد مقابله با کرونا همکاری دارند، که از این تعداد ۸۵۰ نفر به عنوان واکسیناتور و تزریق کننده واکسن مشغول به فعالیت و ارائه خدمات شهروندان هستند.

ذوالقدر تاکید کرد: این آمادگی را داریم که در صورت نیاز و اعلام ستاد کرونا علاوه بر ایجاد مراکز جدید ساعات کار این مراکز را هم افزایش دهیم، تا به تعداد بیشتری از هموطنان خدمات‌رسانی کنیم، علاوه بر آن با گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی، تعداد بیشتری از بسیجیان را در ادامه روند واکسیناسیون به کارگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر علاوه بر ایجاد این مرکز تزریق واکسن، بسیجیان در گروه تلفنی که در این ناحیه ایجاد شده به صورت تلفنی در حال پایش و رصد وضعیت بیماران و دیگر افراد هستند و خدمات مشاوره ارائه می کنند و در صورت لزوم و نیاز خانواده‌ها حتی خریدهای روزانه خانوارها را برای جلوگیری از تردد افراد بیمار در جامعه انجام می دهد و برای کسانی که برای مراجعه به مراکز تزریق واکسن دچار مشکل هستند آمبولانس اعزام می‌کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام اینکه دومین درمانگاه خصوصی جهت ایجاد مرکز تزریق واکسن با همکاری سپاه اعلام آمادگی کرده، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و ارائه خدمات به خانواده‌ها و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان تهران، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی، بیش از یک میلیون بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه با حفظ شأن و جایگاه افراد توسط مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان تهران تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون سردار ذوالقدر کمک های مومنانه فرمانده سپاه سیدالشهدا ع استان تهران افتتاح مرکز تزریق واکسن سپاه سیدالشهدا ع استان تهران تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای پروژه آبرسانی به ۶۰۰ روستا در استان خبرداد.

سرهنگ نجمی ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان که در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه افزود: طی سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد. 

وی ادامه داد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوار کشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان طی سال گذشته بود. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اعزام ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: گروه‌های پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده است. 

وی تاکید کرد: ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای استان خاطر نشان کرد: ۱۶۰۶ فرصت شغلی در استان توسط بسیج سازندگی سپاه ایجاد شده است. 

سرهنگ نجمی از افتتاح ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و مرمت ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین و افتتاح ۵ پروژه ورزشی نیز خبر داد. 

وی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان در بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار هزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه استان است. 

وی تاکید کرد: ماموریت‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی یکی از ماموریت‌های مهم سپاه است و در این حوزه از استان‌های پیشرو در کل کشور هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود