Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:46:59 GMT

شناسایی خودروی سرقتی در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۱۵۰

معاون نظارت بر اماکن عومی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی هیوندا سوناتا در شرق تهران خبر داد. خبرگزاری میزان- نادر مرادی بیان داشت: عصر دیروز چهاردهم شهریور ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران، حین گشت زنی‌های انتظامی در حوالی خیابان پیروزی به یک دستگاه خودرو سوناتا پارک شده در محل مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انجام استعلام‌های پلیس مشخص شد، خودروی سوناتا سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است که بلافاصله ماموران خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.   بیشتر بخوانید: شناسایی خودرو سرقتی به همراه سارق
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران در پایان با بیان اینکه شواهد حاکی از آن بود که سارقان با رها کردن خودرو از محل متواری شده اند، خاطر نشان کرد: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴دستگاه خودروی اطفایی به ارتفاعات بازی دراز

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری یادواره عملیات غرور آفرین بازی دراز در ارتفاعات شهرستان سرپل‌ذهاب و لزوم موارد ایمنی تعدادی از آتش‌نشانان کرمانشاهی به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این اعزام ۴ دستگاه خودرو اطفایی سبک و سنگین جهت برقراری ایمنی به این ارتفاعات اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰ آتش‌نشانان نیز به همراه خودروهای اطفایی به این ارتفاعات اعزام شده‌اند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز صبح پنجشنبه با صعود دسته جمعی به این ارتفاعات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6100759

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • اعزام ۴دستگاه خودروی اطفایی به ارتفاعات بازی دراز
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان