Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ایمان شیوافر مدیرعامل شرکت راهبران بندر تجاری فریدونکنار میزان مبادلات کالا در بندر فریدونکنار را ۱۷۶۰۹۶ تن از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه اعلام و گفت: میزان مبادلات در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش داشته است.

او با تاکید بر آمادگی بندر تجاری فریدونکنار بر همکاری‌های جدید با فعالان اقتصادی، افزود: آمار‌ها بیانگر توانایی بندر تجاری فریدونکنار در منطقه است و این بندر آمادگی همکاری‌های جدید با فعالان اقتصادی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوافر گفت: بندر فریدونکنار یک بندر استراتژیک است که اگر مشکلات پیش‌رو با همت نهاد‌های حاکمیتی و ارکان شهر برطرف شود با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند کمک شایانی در چرخه لجستیک کالا‌های اساسی کشور کند.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر تجاری فریدونکنار با بیان اینکه ۵۶ کشتی در این مدت در اسکله بندر تجاری فریدونکنار پهلو گرفته است، افزود: روغن پایه، روغن خام، نفت، غلات، تخته و آهن قراضه، کالا‌های وارداتی و سنگ نمک کالای صادراتی از این بندر است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر فریدونکنار مبادلات کالا کالا های اساسی بندر تجاری فریدونکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم. بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وی گفت: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

کد خبر 6089616 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان