Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری خراسان شمالی از ساختمان در حال ساخت دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین بازدید کرد. خبرگزاری میزان - امامی راد، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان خراسان شمالی با همراهی دادستان عمومی و انقلاب و اعضاء شورای اسلامی اسفراین از ساختمان اداری در حال ساخت دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه آن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامی راد در پایان این بازدید ابراز امیدواری کرد: با تکمیل هرچه سریعتر این پروژه فضایی مناسب و استاندارد برای کارکنان و مراجعین فراهم گردد و موجبات تسهیل روند خدمات رسانی و برقرار شود.
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان خراسان شمالی ضمن تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های اعضاء شورای اسلامی اسفراین مهمترین نیاز‌ها وکمبود‌ها را بررسی و در راستای رفع نواقص و تسریع در فرایند پیشرفت امور دستور‌های مقتضی صادر کرد.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از پروژه‌های عمرانی دادگستری رفسنجان   انتهای پیام/ برچسب ها: پروژه های عمرانی ساخت و ساز دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پروژه های عمرانی ساخت و ساز دستگاه قضایی خراسان شمالی عمرانی دادگستری عمومی و انقلاب خراسان شمالی معاون مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان