Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کره جنوبی به عنوان کشور مستقل حق ندارد پرداخت بدهی اش به ایران را به اجازه آمریکا موکول کند و این خلاف قوانین بین المللی است و هم ذلت برای کشور کره جنوبی و مشارکت در کلاهبرداری آمریکا در سطح بین المللی است.

تالارپشتی افزود: نپرداختن طلب ایران از سوی این کشور به منزله مشارکت در کلاهبرداری آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورتی اسلامی با بیان اینکه مجلس در قبال اقدام کرده جنوبی سکوت نخواهد کرد خاطر نشان کرد: ارائه کالا و لوازم خانگی در قبال پول ایران اگر با موافقت دولت ایران نباشد قابل قبول نیست. کره به ایران بدهکار است باید این پول را به ایران پرداخت کند.

وی درباره به دست رسیدن اخباری مبنی بر پرداخت این بدهی به صورت تهاتر گفت: اگر در این زمینه توافق بشود و ایران از جمیع جهات با این مسئله موافق باشد قطعا با این امر مشکلی نخواهیم داشت ولی اینکه کره پول ما را بگیرد و در قبال آن پول بپردازد صحیح نیست./باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها