Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:58:30 GMT

نصب پلاک ویژه بر در ورودی منزل پیرغلامان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۴۲۵

نصب پلاک ویژه بر در ورودی منزل پیرغلامان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام «محمدهادی نظیری ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اهمیت احیای روضه‌های خانگی گفت: با نصب پلاک‌های مخصوص بر ورودی منازل پیرغلامان حسینی، اطلاع رسانی دقیقی از متبرک بودن این خانه به روضه سیدالشهدا (ع) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آئین رونمایی از صندوقچه روضه‌های خانگی که با حضور جمعی از مسوولان، پیرغلامان و مداحان استان همدان برگزار شد، با بیان اینکه در بستر روضه‌های خانگی اتصال مردم به اهل بیت (ع) وسعت پیدا کند، افزود: نصب پلاک بر سر در منازل پیرغلامان می‌تواند گامی موثر برای توسعه روضه‌های خانگی باشد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان  با اشاره به اینکه امروزه به علت شهرنشینی توجه به روضه‌های خانگی کمتر شده، اظهار داشت: در ایام همه گیری کرونا، بستر روضه‌های سیدالشهدا (ع) مردمی‌تر شد و این مراسم عزاداری در بوستان ها و فضا‌های عمومی برگزار و موجب شد تا توده‌های مردم با اهل بیت (ع) انس بیشتری بگیرند.

حجت‌الاسلام نظیری گفت: یکی از تکالیف در مسیر بسترسازی برای ظهور امام عصر (عج) آشنا کردن جامعه با فلسفه قیام عاشورا و  امام حسین (ع) است چراکه امان زمان (عج) با پرچم یالثارات الحسین (ع) وارد میدان می‌شود.

به گفته  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ، هر چه توده‌های مردم با امام حسین (ع) بیشتر آشنا شوند، یک گام عملی در مسیر ظهور امام زمان (عج) برداشته شده است.

حجت‌الاسلام نظیری با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، ادامه داد: برپایی هشت هزار روضه در منازل این شهیدان نیز می‌تواند به عنوان یک برنامه جنبی در جریان برگزاری این کنگره مورد توجهه قرار گیرد.

 در  این مراسم صندوقچه‌های روضه‌های خانگی به تعدادی از مسوولین هیات‌های مذهبی شهر همدان اهدا شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی روضه های خانگی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس