Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که از قبل پیش بینی می شد باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییرات مدیریتی شد و در گزارشی هم گروه ورزشی مهر روز گذشته منتشر شد جزئیات این تغییرات و تصمیم جعفر سمیعی اطلاع رسانی شد.

در گزارش مهر عنوان شده بود که وزیر با استعفای سمیعی موافقت خواهد کرد و مجید صدری به عنوان سرپرست امورات باشگاه را در اختیار خواهد گرفت تا در فرصتی مناسب مدیرعامل این باشگاه مشخص و معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این تغییرات عصر امروز سه شنبه باشگاه پرسپولیس به صدور اطلاعیه ای در این مورد توضیح داد. در این اطلاعیه آمده است:

«با نظر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، استعفای جعفر سمیعی از سمت مدیرعاملی پذیرفته شد.

این در حالی است که سجادی با این استعفا مخالف بود اما وقتی با اصرار جعفر سمیعی مواجه شد، آن را پذیرفت. در همین راستا، سیدمجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، امور اداری و اجرایی را برعهده گرفت.

این تصمیم از سوی وزیر ورزش، نشان دهنده علاقه ایشان به حفظ ثبات در باشگاه است. هیأت مدیره بر حسب وظیفه قانونی خود، سرپرست جدید را مشخص کرد. رأی هیأت مدیره به سرپرستی مهندس صدری بود و از این پس، ایشان با رویه ماه‌های گذشته، اداره باشگاه را برعهده دارد.

تصمیم سجادی به تأیید مصوبه هیأت مدیره، احترام به استقلال رأی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و نگاه ویژه ایشان به فعالیت هیأت مدیره باشگاه‌ها تعبیر می‌شود که جای تحسین و تقدیر دارد. این موضوع برای ورزش کشور تازگی دارد و می‌تواند منشأ اتفاقات خیر برای مدیریت نوین ورزش در دوره جدید باشد.

امید است باشگاه پرسپولیس با حضور مهندس صدری و تلاش هیأت مدیره و حمایت وزارت ورزش، روزهای خوب و آرام گذشته و زمان مدیریت جعفر سمیعی را تکرار کند و بهترین اتفاقات از جمله ادامه موفقیت‌ها و رضایتمندی هواداران را رقم بزند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس سید مجید صدری وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری