Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:02:16 GMT

فلیک: برای بازی فردا مارکو رویس را نداریم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۷۹۵

فلیک: برای بازی فردا مارکو رویس را نداریم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می گوید پیروزی در مسابقه فردا برابر ایسلند برای آنها اهمیت زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با سرمربی جدید خود یعنی هانسی فلیک شروع خوبی را تجربه کرده است. آن‌ها اگر چه پنج شنبه شب هفته گذشته با نتیجه خفیف 2-0 بر لیختن‌اشتاین غلبه کردند اما در دومین مسابقه خود تحت هدایت فلیک با شش گل  ارمنستان را پشت سر گذاشتند و جای این تیم را در صدر جدول گروه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلمان فرداشب در یک مسابقه نسبتاً دشوار به مصاف ایسلند خواهد رفت. هانسی فلیک پیش از مسابقه گفت: "ما می دانیم که تیم آنها در حال تغییر و تحول است. می دانیم که آنها به خوبی دفاع می کنند و در انتقال توپ خوب هستند. آنها در محوطه جریمه و ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. من برخی بازیکنان ایسلند را می شناسم. ما باید تمرکز کنیم و بدانیم چه کیفیتی داریم."

 

 

 

 

فلیک در ادامه گفت: "پیروزی در مسابقه فردا برای ما مهم ترین چیز است و می‌خواهیم تیمی را روانه این بازی کنیم که بتواند این کار را انجام دهد. ما نمی‌توانیم چیزی را برنامه‌ریزی کنیم و همه مسائل بستگی به اتفاقاتی دارد که در بازی رخ خواهد داد. ما با بازیکنان صحبت می‌کنیم و می‌دانند که چه انتظاراتی از آنها وجود دارد."

 

هانسی فلیک همچنین در ادامه تایید کرد که مارکو رویس به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در مسابقه فردا غایب خواهد بود. او گفت: " مصدومیت رویس جدی نیست اما در عین حال در مسابقه فردا غایب خواهد بود."

 

 

تیم ملی آلمان رویس هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان رویس هانس فلیک مسابقه فردا هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس