Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:34:14 GMT

حب و بغضی در انتخاب شهردار زنجان نبوده است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۸۱۴

حب و بغضی در انتخاب شهردار زنجان نبوده است

منصور مرادلو روز سه شنبه در چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر، با تاکید بر اینکه به عنوان خادم مردم، به آنها اطمینان می دهم که مدارک هر ۵۵ نفری که برای پست شهرداری اعلام آمادگی کرده بودند، به صورت تک‌تک بررسی و هشت نفر انتخاب شد که با انصراف یکی از آنها، در حال حاضر هفت نفر برای گزینش پست شهرداری زنجان مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه پس از نقد و بررسی برنامه های این افراد به صورت کاملاً کارشناسی، در روز آخر هم رأی گیری به صورت مخفی، انجام می‌شود، تاکید کرد: فرد منتخب را در مرحله اول، رسانه‌ای نمی‌کنیم، بلکه ابتدا استعلام و سپس رسانه‌ای و اعلام رسمی می‌کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پیش بینی می شود تا نیمه مهرماه امسال، انتخاب شهردار زنجان نهایی شود.

مرادلو همچنین با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام زنجان اظهار داشت: شورای شهر باید به صورت میدانی بر همه پروژه‌ها اعم از خرد و کلان نظارت داشته و در راستای رفع دغدغه‌مندی شهروندان حرکت کند که حضور شورایی ها در محل اجرای پروژه ها، در طی یک ماه گذشته موید این ادعاست.

وی با بیان اینکه تلاش شورای ششم زنجان، رفع خلأ و روند کُند اجرایی در گذشته است، اظهار امیدواری کرد، مشکلات مالی که موجب کُندی پروژه‌ها بوده است هم رفع شود.

فاز اول پروژه سبزه میدان دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

رییس شورای اسلامی شهر زنجان، با اظهار تاسف از کُندی روند اجرایی برخی از پروژه های مهم شهری، نوید حرکت جهاد گونه در روزهای آینده، با رفع مشکلات را هم داد.

 مرادلو با اشاره به پروژه سبزه میدان، که از جمله پروژه‌های شاخص شهری است، گفت: قسمت اصلی و مهم پروژه سبزه میدان، در فاز اول تعریف شده است که در طول 2 ماه آینده، به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بر اساس زمان بندی گذشته، قرار بود پروژه سبزه میدان شهریور امسال به بهره برداری برسد، افزود: چون مدیران شهری درصدد هستند پروژه کامل به مردم تحویل شود، پس از مطالعات، بررسی‌های میدانی و کارشناسی، تکالیف جدیدی برای پیمانکار در راستای رفع نواقص موجود، تعریف شد و بنابراین، پروژه با تأخیر به بهره برداری می‌رسد.

 پاییز فصل شکوفایی پروژه های مهم شهری در زنجان

رییس شورای اسلامی شهر زنجان، در ادامه به بهره برداری از برخی طرحهای شهری زنجان در پاییز هم اشاره کرد و گفت: در پروژه پادگان، قسمت عمده کار انجام شده است و امیدواریم  قبل از پایان پاییز، این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

مرادلو از پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهری با قدمت 20 ساله در انتظار بهره برداری نام برده و اظهار امید واری کرد: با همت شرکت نصر، این پروژه هم تا قبل از پاییز به بهره برداری رسیده تا باری از دوش ترافیک شهری بردارد.

وی گفت: صفر تا صد پارکینگ سعدی، مختص شهرداری است و پیمانکار فقط عملیات عمرانی را انجام می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان، از افتتاح لاین برگشت پل امام حسن مجتبی(ع) گلشهر تا چند ماه آینده خبر داد و افزود: اتمام این پروژه هم از جمله دغدغه‌های مهم شهروندان و ساکنان شهرک‌های اقماری منطقه است.

این مسئول گریزی هم به عملیات عمرانی در بخش آسفالت معابر شهر زد و گفت: آسفالت‌ریزی در سطح شهر به ویژه در معابر اصلی، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با جدیت بسیار آغاز شده و تلاشمان بر این است که قبل از فصل بارش به پایان برسد.

رییس پارلمان شهری زنجان، در پایان، خبر خوشی هم برای شهروندان داد و گفت: در راستای تحقق شعار جهادی اعضای شورای ششم و اثبات آن در عمل، روزهای چهارشنبه هر هفته، با حضور در مساجد و محله‌های مختلف مناطق چهارگانه شهر زنجان، پای صحبت شهروندان خواهیم نشست تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و برای رفع آن اقدام عملی داشته باشیم.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مردم سالاری زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مردم سالاری شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مردم سالاری زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروژه سبزه میدان اسلامی شهر زنجان شورای اسلامی شهر بهره برداری رییس شورای پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

شهردار قم از اتمام پروژه تملک و تخریب مغازه‌های قبرستان نو به منظور احداث باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

کد خبر 748798

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان