Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:45:56 GMT

کمیسیون اقتصادی مجلس در دست کرمانی ها

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۸۳۶

کمیسیون اقتصادی مجلس در دست کرمانی ها

ایسنا/کرمان مدیر روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در انتخابات کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی "حسن پور" به عنوان نایب رییس این کمیسیون انتخاب شد.

"بهنام بهزادی" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از راهی شدن دکتر خاندوزی به  وزارت اقتصاد، امروز ۱۶ شهریورماه شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را به عهده دارد.

بهزادی بیان کرد: از جمله سوابق حسن پور که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، می توان به شهرداری سیرجان، مدیرکلی دفتر شهری و روستایی استانداری کرمان، چهار دوره نمایندگی مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، ریاست مجمع نمایندگان استان کرمان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس فراکسیون اصناف و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیسیون اقتصادی مجلس استان کرمان کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی جعفری‌آذر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم اکثر افرادی که با دولت فعلی همراه بوده و اصولگرا هستند، به مجلس آینده راه می‌یابند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امروزه بیشترین دغدغه و مطالبات مردم و اقشار فرهنگی از جمله دانشجو و دانش آموز مشکلات اقتصادی و معیشتی است که در این راستا باید گام‌های لازم برداشته شده و مردم نتایج آن را به طور ملموس آن را ببینند.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی برای من بسیار مهم است و با توجه به وقایع دنیا نیز اهمیت بالایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از مهمترین مطالبات مردم در خصوص دریاچه ارومیه بوده که با تدابیر انجام شده تاحدودی احیا شده است، چالش‌های اجتماعی شامل خودکشی جوانان و ترک تحصیل نیز مهم است و باید برای امیدوار کردن قشر جوان به آینده نظام قدم‌های بزرگی برداشت از طرفی باید از پتانسیل‌های استانی به نحو احسن استفاده کنیم، چراکه ظرفیت فکری و اقتصادی خوبی داریم و از ظرفیت مرز مشترکی که با سه کشور داریم، باید استفاده کرد.

کد خبر 6080483

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد