Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی بعد از بازگشت از مسابقات پارالمپیک توکیو اظهار داشت: توانایی ما در مسابقات پارالمپیک خیلی بیشتر از این‌ها بود، اما قبل از اعزام به این رقابت‌ها دچار یک سری مشکلات شدیم که در عملکرد تیمی ما تاثیرگذار بود. من از نتیجه ورزشکارانم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیه شجاعی در فینال به دلیل مشکلاتی که در نور سالن برگزاری مسابقه به وجود آمده بود نتوانست تیر‌های خوبی بزند و همین موضوع در عملکرد او تاثیر گذاشته بود.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره ساره جوانمردی که موفق شد مدال طلا کسب کند بیان داشت: جایگاه جوانمردی خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. یکی از برنامه‌های ما این بود که او بتواند رکورد جهانی خودش را ارتقا دهد، اما به دلیل بدی آب و هوا و شدت باد، او نتوانست این کار را انجام دهد. حتی در ۱۰ متر بادی جوانمردی می‌توانست رکوردش را بشکند، اما به شما قول می‌دهم او در مسابقات آینده قطعا رکوردش را خواهد شکست، زیرا این ظرفیت در وجود او نهادینه شده است.

امیری درباره حواشی به وجود آمده علیه پاراتیراندازی توسط رسانه‌ها گفت: من کاری ندارم که رسانه‌ها چه چیزی می‌گویند. آن‌ها فقط به دنبال حاشیه هستند. به هر حال یک سری مشکلات فنی وجود داشت که بعضی از ورزشکاران ما نتوانستند خوب کار کنند. من خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم، اما در شرایط فعلی نمی‌خواهم صحبت کنم. رسانه‌ها فقط به دنبال نتیجه هستند و از درون تیم هیچ خبری ندارند. رقیه شجاعی در دور مقدماتی شاهکار کرد.

بیشتر بخوانید

ساره جوانمردی به مدال نقره P۴ رسید / میرشفیعی در جایگاه ششم قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد