Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:47:01 GMT

دو بازیکن ایرانی دیگر در لیگ اسپانیا(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۰۸۱

بازیکن‌های سابق پرسپولیس و سپاهان با عقد قراردادی به عضویت باشگاه خوونتود اسپانیا درآمدند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور یک مالک ایرانی در جمع سهامداران باشگاه خوونتود اسپانیا که در دسته سوم فوتبال این کشور حضور دارد، سبب شد تا چندی پیش مهدی امینی دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن به این تیم بپیوندد و حالا پس از اینکه عزاله صالحی‌پور یکی از فوتبالیست‌‌های بانوی ایرانی نیز دومین خرید این باشگاه اسپانیایی لقب گرفت، حالا از حضور 2 بازیکن دیگر نیز در این تیم رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


مهدی امینی مدافع میانی فصول گذشته سپاهان که در آکادمی این باشگاه رشد کرده و مدتی هم در نساجی مازندران بازی کرده، یکی از خریدهای جدید خوونتود است و حمیدرضا طاهرخانی وینگر چند سال قبل پرسپولیس که پس  از جدایی از این تیم مدتی در سپیدرود بازی کرد هم دیگر خرید خوونتود به شمار می رود.

 

 

 


در فصل جدید باشگاهی فوتبال اروپا امیر عابدزاده با پیوستن به تیم پونفردینا اولین بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال این کشور لقب گرفت و حالا باشگاه خوونتود به نظر می‌رسد خانه دوم بازیکنان ایرانی شده است و باید دید حضور در این تیم چه تاثیری در کارنامه ورزشی این ورزشکاران خواهد گذاشت.

 

گفتنی است تیم خوونتود در دسته سوم فوتبال اسپانیا حضور دارد.

پرسپولیس تهران حمیدرضا طاهرخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حمیدرضا طاهرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا