Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:40:51 GMT

"نگاهی به آینده PS5"، رویداد جدید و ویژه سونی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۱۶۶

'نگاهی به آینده PS5'، رویداد جدید و ویژه سونی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سونی اعلام کرده که یک نمایشگاه ویژه پلی استیشن را در 9 سپتامبر برگزار می کند. این رویداد در ساعت 4 بعد از ظهر ET / 1PM PT آغاز می شود و به مدت 40 دقیقه با عنوان "نگاهی به آینده PS5" برگزار می شود. سونی می گوید موضوعاتی که در این رویداد به آن‌ها پرداخته می‌شود شامل به روزرسانی های استودیو پلی استیشن و نگاهی به بازی های منتشر شده در این تعطیلات و فراتر از آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونی می تواند آماده به روزرسانی جدید نرم افزار سیستم PS5 باشد که بتا آن را آزمایش کرده است. این به روز رسانی از  M.2 SSD پشتیبانی می کند و همچنین شامل برخی از بهبودهای UI در داشبورد PS5 و پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون است. 

در حالی که وعده‎هایی در مورد آینده PS5 وجود دارد اما گویا هدست جدید PlayStation VR سونی فعلا رونمایی نمی شود. گزارش شده است که نسل بعدی PSVR ، اخیراً در اجلاس توسعه دهندگان توضیح داده شده و براساس گزارشات، هدست از طریق یک کابل به PS5 متصل می شود. این هدست همچنین شامل نمایشگرهای OLED با وضوح بالاتر و میدان دید 110 درجه بهبود یافته است.

سونی هنوز وعده "تعداد زیادی بازی PS5 عالی از توسعه دهندگان بزرگ و کوچک" را می‌دهد. The Verge قرار است PlayStation Showcase سونی را پوشش دهد، بنابراین باید منتظر آخرین اخبار PS5 بود.

بیشتر بخوانید

مجموعه بازی Uncharted برای کامپیوتر عرضه می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلی استیشن 5 سونی نمایشگاه بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • «متاورس» بازگشته است
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین