Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:51:32 GMT

مسائل شرعی و بهداشتی در باغ رضوان ارومیه رعایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۱۸۶

مسائل شرعی و بهداشتی در باغ رضوان ارومیه رعایت می‌شود

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با بیان اینکه با وجود بالا بودن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، تلاش داریم مسائل شرعی و بهداشتی در باغ رضوان ارومیه رعایت شود، گفت: ساماندهی قبور و رعایت بهداشت از اصول اولیه در باغ رضوان ارومیه است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام عباسعلی مؤمن اظهار کرد: روزهای گذشته فیلمی مبنی بر عمق کم قبور دفن شدگان کرونایی در فضای مجازی منتشر شد که محتوای این فیلم را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قطعه ۶۵ باغ رضوان ارومیه که قطعه کرونایی‌ها است، از ابتدای شیوع این بیماری در قالب ۱۸۰ قبر ایجاد شده است که این قبور بالای ۵۵ درجه انحراف از قبله دارند که به همین دلیل، این قطعه بازسازی شد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه افزود: با توجه به مناسب نبودن خاک این قطعه، امکان اینکه اموات را در عمق بیشتری دفن کنیم، وجود ندارد، از این رو اقدام به آماده سازی قبور کرده‌ایم و پس از دفن نسبت به ریختن خاک بیشتری بر روی امواتی که براثر کرونا فوت کرده‌اند، می‌کنیم.

مؤمن با بیان اینکه عمق قبور کرونایی یک و نیم تا ۲ متر است، گفت: بوی موجود در کنار قطعه ۶۴ و ۶۵، ناشی از زباله‌هایی است که سازمان پسماند شهرداری ارومیه در کنار این قطعات نسبت به انباشت آن می‌کند و این بو اصلاً به بوی میت مربوط نیست.

وی با بیان اینکه با وجود بالا بودن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، تلاش داریم مسائل شرعی و بهداشتی رعایت شود، افزود: ساماندهی قبور و رعایت بهداشت از اصول اولیه در باغ رضوان ارومیه است.

منبع: فارس

کد خبر 520337

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر ارومیه شهرداري اروميه آرامستان دفن اموات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باغ رضوان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۱۲ اردیبهشت به افق شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری.
اذان ظهر ۱۲:۰۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۸
اذان مغرب ۱۹:۰۶
نیمه شب شرعی ۲۳:۱۹
اذان صبح فردا ۰۳:۵۰
طلوع آفتاب فردا ۰۵:۱۹

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد
  • اوقات شرعی ۱۲ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اوقات شرعی فردا دهم اردیبهشت در شیراز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز