Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:55:57 GMT

ایسلند؟ در وهله اول روی خودمان تمرکز می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۲۰۰

ایسلند؟ در وهله اول روی خودمان تمرکز می‌کنیم

لئون گورتزکا، ستاره تیم ملی آلمان، می گوید آنها در بازی فردا مقابل ایسلند به دنبال پیروزی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در حالی فردا شب از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف ایسلند خواهد رفت که آنها در دو مسابقه قبلی خود تحت هدایت سرمربی جدید شان یعنی هانسی فلیک به پیروزی رسیدند و جای ارمنستان را در صدر جدول گروه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا آلمان در مسابقه فردا شب نیز به دنبال پیروزی خواهد بود تا جایگاه خود را تثبیت کرده باشد.

 

لئون گورتزکا، هافبک تیم ملی آلمان، پیش از دیدار فردا برابر ایسلند گفت: "ما در درجه اول روی خودمان تمرکز کرده ایم. ما در بازی گذشته یک قدم خوب رو به جلو برداشتیم. می‌خواهیم همین گونه ادامه دهیم و در تمرین امشب درباره نحوه عملکرد حریف با توپ بحث خواهیم کرد.

 

 

 

 

خوشبختانه ورزشگاه‌ها دوباره پر می‌شوند البته این باعث می شود ارتباط برقرار کردن در درون زمین به مشکل بخورد. با این حال خوشحالیم که چنین مسئله ای را می‌پذیریم."

 

گورتزکا در ادامه گفت: " دو بازی گذشته بسیار متفاوت بود. مقابل ارمنستان فضای بیشتری نسبت به لیختن اشتاین داشتیم. برای فردا برنامه داریم و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود. ما می خواهیم عملکرد قبلی خود را تکرار کنیم."

تیم ملی آلمان لئون گورتزکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان لئون گورتزکا تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پروجا در دیدار نهایی لیگ ایتالیا مقابل مونزا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد. بدین ترتیب شاگردان لورنتستی قهرمان این فصل لیگ ایتالیا شدند. ویلفرد لئون در این دیدار ۲۵ امتیاز به دست آورد تا سهم پررنگی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جدایی ستاره کهنه‌کار برزیلی از چلسی + عکس

این بازیکن کوبایی‌الاصل که برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند در شبکه اجتماعی‌اش نوشت:‌ داستان من در پروجا به پایان رسیده است و همین‌جا می‌خواهم از همه افرادی که در باشگاه به من کمک کردند تشکر می‌کنم. می‌خواهم از سیمونه جیانلی، گرگور روپرت، دیویده کاندلارو، فلاویو گوالبرتو، روبرتو روسو، سباستین سوله، وسیم بن تارا، ژسوس هررا، تیم هلد، اوله پلوتنیتسکی، کامیل سمنیوک، ماسیمو کولاچی و الساندرو توسکانی تشکر کنم.

من توانستم در پروجا با لورنزو برناردی، ویتالی هاینن، نیکولا گربیچ، آندره آناستازی و آنجلو لورنتستی کار کنم. از هر یک از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و پیشرفت کردم.

بدون شک لئون سهم زیادی در موفقیت های تیم پروجا در فصول اخیر داشته است. او در بخش پایانی نامه خداحافظی‌اش از پروجا نوشت: شخصاً هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا هر چه بیشتر جام به دست بیاورم. ۱ اسکودتو، ۳ جام حذفی ایتالیا، ۴ سوپرکاپ ایتالیا، ۲ جام جهانی باشگاه ها ممکن است برای کسی کافی نباشد. اما برای من زیاد است. من از آنچه در پروجا به دست آوردم خوشحال و راضی هستم.

لئون با تیم لوبلین در لهستان به توافق رسیده است و قصد دارد فصل آینده در این تیم لهستانی بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228984 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»