Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین در جلسۀ این شورا که عصر امروز برگزار شد، پیرامون زمان انتخاب و معرفی شهردار قزوین گفت: پیش از این از سوی استانداری به شورای شهرها ابلاغ شده بود که طی مهلت یک ماهه شهردار معرفی شود تا فرایند صدورحکم و کارهای اداری آن در وزارت کشور انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنای ما هم در شورای شهر قزوین این بود که با بررسی برنامه و کارنامۀ گزینه‌های معرفی شده، تا 15 شهریور ماه وضعیت شهردار تعین تکلیف گردد؛ اما با توجه به روندی که تا امروز داشتیم و با مذاکره‌ای که با استانداری قزوین صورت گرفت، این فرصت قابل تمدید بود و ما هم آن را تمدید کردیم.

فصیحی رامندی عنوان کرد: برای انتخاب شهردار تا سه ماه مهلت را گرفتیم، لذا فرصت‌هایی خواهیم داشت  تا در جلسات آتی بنشینیم و بهترین تصمیم را در مورد شهردار بگیریم.

رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: ما در شورای شهر تا پایان مدت سه ماهۀ دورۀ سرپرستی برای انتخاب شهردار فرصت داریم و در جلسات آتی برای زمان دقیق و روش انتخاب شهردار تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اظهارات رئیس شورای شهر قزوین در حالی است که با فرایند طی شده در یک ماه گذشته و پس از بررسی برنامه و کارنامۀ گزینه‌های پیشنهادی، 4 گزینۀ نهایی شهرداری قزوین معرفی شده و قرار بود تا روز 15 شهریورماه از میان این 4 گزینه یک نفر کلید دار عمارت تاریخی بلدیه قزوین شود. با وجود آنکه از روز گذشته شایعات فراوانی در مورد گزینۀ نهایی شهرداری قزوین دست به دست می‌شد اما اکنون مردم باید برای شناختن شهردار جدید خود دوماه دیگر نیز منتظر باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین انتخاب شهردار قزوین شهردار قزوین رئیس شورای شهر قزوین شورای شهر قزوین انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.
براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.
دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:
یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر
سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد