Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در زمان حاضر سفر «از» و «به» شهر‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ قرار دارند ممنوع و جریمه‌های مربوط به آن نیز بطور هوشمند در حال ثبت شدن است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اغلب شهر‌های استان اصفهان در وضعیت قرمز یا نارنجی هستند، افزود: به عنوان مثال امکان خروج از شهری که در وضعیت زرد است، وجود دارد، اما همان خودرو نمی‌تواند به شهری که در وضعیت نارنجی یا قرمز قرار دارد، وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ زارع با اشاره به اینکه دوربین‌های جاده‌ای به طور کشوری مدیریت می‌شود، تصریح کرد: در زمان حاضر همه دوربین‌ها فعال است و جریمه خودرو‌ها بر اساس محدوده تعریف شده شهری و وضعیت رنگ‌بندی آن‌ها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه اصفهان با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری و ماندن در خانه به‌دلیل شرایط موج پنجم کرونا، گفت: با وجود همه هشدار‌ها و تذکر‌های داده شده عده‌ای به‌دلیل تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه می‌شوند و ما جریمه‌های سنگین بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان نیز در این زمینه داشتیم.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه ورود خودرو‌ها از استان‌های همجوار نیز از ۹ ورودی اصلی اصفهان کنترل می‌شود، اضافه کرد: در زمان حاضر تردد در همه جاده‌های استان برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

وی خواب آلودگی را یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای در روز‌های اخیر در استان خواند و اظهار کرد: برخی از رانندگان با وجود خستگی و خواب آلودگی اصرار به رانندگی دارند که همین امر در چند مورد به تصادف منجر شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان، بی توجهی به قوانین، سبقت و انحراف به چپ در جاده‌های ۲ طرفه را نیز از دیگر عوامل تصادفات جاده‌ای اخیر در استان دانست.

وی درباره وضعیت برخی از جاده‌ها و نقاط حادثه خیز اصفهان مانند محور " قلعه شور " (در جنوب کلانشهر اصفهان) تاکید کرد: پلیس راه اصفهان در چند نوبت تاکنون خواستار اصلاح و ساماندهی این محور‌ها شده است.

استان اصفهان در زمان حاضر در وضعیت قرمز همه گیری کووید-۱۹ قرار دارد و به غیر خور و بیابانک (با وضعیت زرد)، نایین، نطنز، آران و بیدگل و گلپایگان (با وضعیت نارنجی)، سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار حدود چهار هزار بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد محدودیت های کرونایی تردد جاده ای پلیس راه اصفهان وضعیت قرمز زمان حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع مشکل پیش‌آمده در خط ۵ و اعزام قطارها طبق برنامه زمان‌بندی خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری