Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا کلیپی منتشر شده است که در آن ادعا می شود مسیری را که خودروهای شاسی بلند از جمله پرادو لندکروز قادر به عبور از آن نیستند را یک پراید به راحتی پیموده است.

 

 

بیشتر بخوانید

نخستین تیزر رسمی مرسدس بنز جی-کلاس

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفرود کوهستانی خودروی ملی ماشین لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد

وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش‌آموزان یک منطقه سیل‌زده به جلسه آزمون توضیح داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند.

وی اظهار کرد: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کارهای مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

جذب نخبگان به صورت مستقیم به عنوان هیات علمی

زلفی‌گل تصریح کرد: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می کند نیاز به شرکت در فراخوان های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه ها معرفی می شوند.

وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه های کنکور بورسیه می شوند بخصوص المپیادی ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می شوند.

وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است.

زلفی‌گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌ های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحدهای صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می دهد.

کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما...

وزیر علوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود. الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور پنج زیرنظام مختلف بودیم.

زلفی‌گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیأت مرتبط خود معرفی می شوند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است