Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@14:12:53 GMT

لیست آسیایی استقلال منتشر شد/ رشید هم هست!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۷۳۴

لیست آسیایی استقلال منتشر شد/ رشید هم هست!

خبرورزشی – استقلال ایران باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز بیست و دوم شهریورماه در امارات به مصاف الهلال عربستان برود. در همین رابطه لیست آبی‌پوشان توسط کادرفنی این تیم مشخص شد که نام بازیکنان اعلام شده به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، محمدزبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، سید احمد موسوی، وریا غفوری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، سعید مهری، سبحان خاقانی، آرش رضاوند، امیرحسین حسین‌زاده، محمدرضا آزادی، محمدرشید مظاهری، امین قاسسمی‌نژاد، آرش داجلیری، فردین رابط، علیرضا رضایی، جعفر سلمانی، ارسلان مطهری، سینا خادم‌پور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست محمدرشید مظاهری هم حضور دارد که به تازگی از استقلال جدا شد و قراردادش را یک طرفه فسخ کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!